新世紀廣場

2015/02/20 11:11:09 網誌分類: 生活
20 Feb

旺角火車站新世紀廣場經過大半年翻天覆地大裝修,過年前終於攪掂:新店進駐有Uniglo, Mango, 與一田超市....以前原本有嘅商店基本上都響番度。

呢個廣場一向會將同類商店集中一處,好像酒樓食肆/健康產品一般在五樓以上,鞋類又在另一層、衣服/化妝品又在地下及一二樓。

今年羊年,所以商場裝飾都離唔開羊!

以前的美食廣場,裝修後靚仔左好多---各國食品都有:泰國、越南、韓國、日本、...當然唔少得中式食品!而坐位亦較之前靚好多:以前似快餐店,依家真係有點餐廳感覺。

其實無論死物抑或係人都要與時並進,死牛一便頸係冇用嘅!商場久不久換吓新裝、讓顧客有新鮮感;人都係一樣,要有新思維才可以減少代溝,但咁唔代表一切要以年輕人講嘅嘢為專,佢地唔啱、身為長輩要勇於糾正錯誤,否則長久下來,要改也改不來!

回應 (2)
我要發表
2015/02/21 10:33:02 回覆

藍鼠:也祝你身體健康、生活愉快!

2015/02/21 10:20:44 回覆

亞van,新年快樂,身體健康! {#iconb_210} {#iconb_210}

user