Facebook面書

2015/02/23 10:39:02 網誌分類: 生活
23 Feb

越來越多人利用facebook網上平台,經常將個人一舉一動:食咩嘢早餐、依家行到去邊度,同緊咩嘢人食嘢....總之事無大小,都將相片鋪上!其實個人嘅舉動(佢唔係巨星)有咩嘢人會有興趣?

我一向唔喜歡用facebook,祇是「佔中」事件後才睇多左,讓自己知道最新消息。

我更加唔喜歡facebook,經常未經我同意,自動將我變左某些人嘅friend!我當然可以採取行動刪除佢,但係我根本唔識佢地,咁樣做好似有點不近人情!

最唔喜歡facebook,何解「萍果日報」、「leung kwok hung」、「健吾」、「熱血時報」....呢啲廢物可以迫我睇!我冇法子刪除佢。

我更加唔明白,何解facebook祇容許人回報:讚、留言、分享,卻不能報以「討厭」兩字?

回應 (1)
我要發表
2015/02/23 18:18:34 回覆

唔想睇果的野我唔開架!面書可以將人的距離拉近,也可以利用佢與人溝通,唔鍾意既野我不會留言。可以選擇睇與不睇。

user