老公和股民的「七年之癢」

2007/11/07 11:41:06 網誌分類: 經濟
07 Nov

有句話係「七年之癢」,結婚夠七年老公就會去滾。點解會係七年,唔係四年五年,又唔係八年九年呢?以前我真係唔知,直到我去炒股票,我就知喇。 

97金融風暴,有一大半人為因素(索羅斯);03香港大簫條,有一半天災因素(沙士)、一半人禍因素(23條);好喇好喇,如果唔計呢兩次,咁就得出下列幾個年份:

87年股災,過七年,93年股災,過七年,00年科網股災,又過七年……

次次都差唔多情形,成班友仔炒到喪晒,師奶阿嬸出晒黎,全民皆股,但全民都唔知自己買左邊隻股,剩係知1688就係一路發發,但總唔會睇清人地個中文名叫阿里巴巴,入面有四十個大盜……

次次都炒到幾百倍P/E,乜野叫P/E先?price to earning,即係話你買左一筆錢,然後suppose間公司要幾多年至賺得番呢個價畀你,300倍就係300年,300年呀大佬!你死左投胎,投完胎又再死過,死左又再投胎……300倍P/E夠你輪迴幾轉喇!

唔通,2000年果劑bubble真係咁小兒科,大家可以咁快唔記得晒?原來香港人都咁善忘,記憶力只能維持七年。七年以前既事通通隨風而逝,一個七歲既小朋友問爸爸媽媽:「我係點生出黎架」阿媽答:「可能係隻鶴送黎卦,或者係石頭爆出黎」個阿媽唔係講大話呀!因為佢自己都唔記得左!咁司徒華仲講乜野毋忘六四唧?咁多年前既歷史(在大陸是野史)!

七年之癢點解係七年?梗係啦,因為七年後,個老公根本都唔記得左自己已婚,單身寡佬去媾女有錯呀?

回應 (1)
我要發表
2007/11/08 03:46:38 回覆

傻啦, 呢d唔係叫捉蟲, 因為我老婆對我有信心是也

順帶一提, 我應承左佢每五年影一次婚紗相, 冇得忘記是也

user