「騷」過境遷

2015/03/03 12:34:55 網誌分類: 生活
03 Mar

一浪接一浪,係都唔俾我停!尋晚幾經艱苦終於叫做唱左首歌---好就唔講得架啦!不過以尋日嘅狀況我都算滿意。

五月頭同尾又有兩個騷,七月推左兩個---你估出騷唔辛苦咩!對我嚟講:傷身兼傷荷包!祇不過有時人情難卻,所以尋晚咪要捨命囉!

之前都講過,每次出騷都要擔心好多嘢!驚自己有事、驚拍檔有事.....尋晚拍檔唔知有咩嘢,做左好多與曲情無關嘅舉動----一時雞咁腳走左入後台、一時無情情企響我後面....好彩我呢個病壞,反應遲鈍!對佢嘅舉動視若無睹,以我平時咁精靈,分分鐘出事。

多謝網友尋晚出席,可惜我真係不在狀態(姓賴?),希望五月果次會好啲啦(下次唱兩首:觀柳還琴與古渡離愁)!萬事俱備,祇欠東風,真係好無耐架。

 

回應 (4)
我要發表
2015/03/04 18:28:35 回覆

唱歌能醫病,此語不虛!唱時唔咳,唱完咳唔停!真是華光師父保佑!

2015/03/04 10:18:30 回覆

多謝兩位!我祇要盡左力就算,好多嘢人算不如天算;不過華光師父都算待我不薄,等我唱完入左虎度門至咳!

2015/03/04 05:43:03 回覆

對van嘅唱功好有信心!

2015/03/03 19:11:37 回覆

一定得,努力,加油。 {#iconb_276}

user