彼得林治

2007/11/09 02:53:39 網誌分類: 投資
09 Nov

投資大師彼得林治 (Peter Lynch) 在投資理念上有著自己獨到的見解,也許能給投資者一些啟發。他的名句:「市場有效率理論是荒唐的」和「雞尾酒會」理論最為人津津樂道。他的著作包括 ”Beating the Street”, “Learn to Earn” “One up on Wall Street”

 

以下是他的有趣「四不要理念」:
    
    1
.不要相信各種理論
    
    
多少世紀以來,人們聽到公雞叫後看見太陽升起,於是認為太陽之所以升起是由於公雞打鳴。今天,雞叫如故。但是每天為解釋股市上漲的原因及影響的新論點,卻總讓人困惑不已。「每當我聽到此類理論,我總是想起那打鳴的公雞。」
    
    2
.不要相信專家意見
    
    
專家們不能預測到任何東西。雖然利率和股市之間確實存在著微妙的相互聯繫,我卻不信誰能用金融規律來提前說明利率的變化方向。相信成功得來不易,而且從小培養下一代成功致富的觀念的人,才是掌握命運、掌握財富,信奉智慧的人。
    
    3.不要相信數學分析
    
    
「股票投資是一門藝術,而不是一門科學」。對於那些受到呆板的數量分析訓練的人,處處都會遇到不利因素,如果可以通過數學分析來確定選擇什麼樣的股票的話,還不如用電腦算命。選擇股票的決策不是通過數學做出的,你在股市上需要的全部數學知識是你上小學四年級就學會了的。
    
    4.不要相信投資天賦
    
    
在股票選擇方面,沒有天生的技巧。儘管許多人認為別人生來就是股票投資專家,而把自己的失利歸咎為天生愚笨。我的成長歷程說明,事實並非如此。在我的搖籃上並沒有吊著股票行情收錄機,我長乳牙時也沒有咬過股市交易記錄單,這與人們所傳球王比利嬰兒時期就會反彈足球的早慧截然相反。

 

(部份內容取材自「世界經理人」)

 

回應 (303)
我要發表
2007/11/12 00:59:45 回覆

各位好朋友,

差d唔記得添...今日祟拜時聽既一句金句, 用嚟祝福大家 (我諗大家都zzzz咗, 可能聽日要再post過係過兒新網誌... )

耶 和 華 所 賜 的 福 、 使 人 富 足 、 並 不 加 上 憂 慮 。

[箴言10章22節]

各位早抖, zzzzz

2007/11/11 23:54:53 回覆

哈哈哈....係呀...好攪笑" 水鬼"

....我諗亞k同嫣嫣唔知我地講咩

救命病棟24小時 ===>tvb做過架...有上下2集, 你果時無睇咩?

早抖啦....螢

我仲要睇埋2006錦光....

2007/11/11 23:49:23 回覆

呀咩, 係呀,江口洋介嗰套...幾好睇..茶煲呀四幾好笑呀...哈哈..水鬼嗰度..低能.

有緣人, 唔好意思呀,聽日先玩,我眼瞓,早抖.

2007/11/11 23:48:30 回覆
嫣嫣, 其實我e家個身唔痕呀,反而個頭仲痕緊,咪諗住睇定萬0有冇你介紹嗰隻洗頭水,順便問埋啱唔啱我呢個case...點知冇...食埋今個星期葯如果仲痕就去沙田間萬0問問.
2007/11/11 23:35:55 回覆
晚安. 亞K
2007/11/11 23:08:03 回覆

螢,

套"茶煲亞四"都好好睇咁呀~

2007/11/11 23:06:28 回覆

仲嘜? 我整好個遊戲, 你地又唔見哂架 ?

Goodnite  everybody !

2007/11/11 22:59:46 回覆

各位兄弟姊妹, 請移玉步到我家玩遊戲, 大家一齊開心吓 ! 我等你地, 不見不散 !

honey, 師兄 : 如你們知過中奧妙, 千奇唔好揭穿呀 !

http://www.hkheadline.com/blog/reply_blog.asp?f=EBAP4U58TA45009&id=71523

2007/11/11 22:55:48 回覆

你地知唔知點解,我唔睇電視?

哈哈, 因為我用電視來做mon,晚晚上來同你地傾計, 咪無得睇TV

要快些叫亞a幫我係櫃底找個TV Box 裝落架電腦先. 

如果唔係真係同大家脫節,連做緊甚麼遊戲節目都唔知.

嫣嫣:謝謝提醒, 我知點做啦,仲之就唔好衝動,反正要蝕的都已經蝕了,唔會無眼睇就沽. 亞K 

 

2007/11/11 22:54:16 回覆

哈哈哈...6集 = 6個鐘, 實眼琼琼啦 

救命病棟24小時...光口洋介果套?

 

2007/11/11 22:47:50 回覆

螢火蟲: honey緣 之前也推介Aqueous cream...如 extra dry, 也可用Emulsifying Ointment + water 抹身...Dermatologist 今日点講?

亞K: pls check private reply

2007/11/11 22:44:28 回覆

我返來啦,剛睇完第2套DVD,叫28日後, 

原來嫣嫣講的scared, 我係套戲聽左好多次,真係好scared. 亞K

2007/11/11 22:38:40 回覆

呀咩, 同事好耐之前借左套"救命病棟24小時"比我睇,我今日先醒起..一睇就睇左六集..e家眼光光,發青光呀.

有緣人, 等等你.

2007/11/11 22:35:22 回覆
yes madam
2007/11/11 22:33:55 回覆
Hello ! 大家好! 你地唔好散band 住, 我整緊個遊戲比你地玩, 記住等埋我呀 !
2007/11/11 22:31:28 回覆

螢,

我果時有入去睇獎門人, 我覺得入場有得分禮物都好開心添呀

2007/11/11 22:27:08 回覆
過兄,我都好想玩個遊戲就有四十萬呀,點解冇人叫我去玩ge ...遊戲..唔使付出可得到一仟蚊已經好好la..係咪?!
2007/11/11 22:16:28 回覆

yeah, 我都覺得係, 一場遊戲, 開心過, 又有$$$攞, 仲係幾十万噃~

好過之前既"1蚊雞", 貪字變成貧

2007/11/11 22:09:53 回覆

40幾萬已經好多啦

知粥常樂

2007/11/11 21:55:26 回覆

yeah, 我都睇緊呢

過兒, 呢d都係....唔好摸頂, 有賺就要開心喔~

2007/11/11 21:52:53 回覆
睇緊大契玩遊戲,超緊張呀!
2007/11/11 21:27:40 回覆

大家好...係咪散咗啦~

哈哈哈....嫣嫣...唔好意思...我食大xx, 無特別意思架...只係今年無食過, 頭先食咗3只, 飽飽~

同埋, 我開咗個超無聊既blog....hehehe....似我 有時間去踩踩啦~ 比d人氣我嘛

2007/11/11 20:50:17 回覆

亞K: 又未必"穩奪"1手 wor...我倒不如抽1手...反正都是博...又唔使畀息...小小孖展...我也曾同broker提及...冇'so'
2006....這不是談戀愛,而是唔順氣...3番4次, 都要止蝕離塲...總有一天可以報仇

好,去club睇magazine and newspaper先

2007/11/11 20:05:35 回覆

嫣嫣:明白,價值低,不過你知,我已經同2006談了戀愛,今次係第3次復合,希望唔好第4次啦.你一定話,同股票談戀愛,大忌,反正買左唔夠2萬元,咪當買個心頭好囉. 

我心目中的小小孖展,係借40-50萬,即是本金4-5萬,只為博穩奪1手,因為減了息,打和點是10%以下.

去食飯,又係茶餐廳...亞k 

2007/11/11 19:57:19 回覆
亞K: 你你你...呀!...after looking at the dictionary...價值低...is not worth investing...不妨互相指正...唔緊要...wor...
貴...心頭好...wor...
小小孖展...怕冇肉食
2007/11/11 19:47:50 回覆

IYY: 歐洲經濟跟隨美市,2888我之前希望230樓下買到,如果市跌,睇下有無機去200天,150天是252, 200天是245, 250天是241.如果能夠二百四十幾買到,我今次會分段入. 

除了5仔,亦可考慮11恆生.亞k

2007/11/11 19:41:28 回覆

嫣嫣: 

C + 黃國英都認為2006投資價值

最緊要的字,你打錯,唉,係抵?定低?甚麼叫價值底.

中外運孖展我仍會照做30萬股,而中汽都會認購,視乎我沽了幾多貨,可能會做小小孖展.

剛睇完套DVD, 好戲劇性,好無間道,好看.HMV,太貴了,反正我都睇了一半隻碟先爛,如果行過2手店,俾我搵到,我一定好歡喜. 

猶太人一定是最聰明的民族,不單在以前,依家都係,在今時今日美國的金融仍然舉足輕重.亞K

 

2007/11/11 18:46:00 回覆

黃C父 + 黃國英都認為2006投資價值低

大閘蟹...真應境

遺傳病...怪病...愛股冇運行...做人真煩...下一世, 不如做一塊石頭...但又怕悶

明天借幾多中外運margin?

亞K: The diary of Anne Frank可去HMV試試定...感覺猶太人好聰明, 上帝欽点的優秀文族...

2007/11/11 17:46:39 回覆

亞 K : 你可能俾過師兄講中, 有o個隻咩野休市候群症 ....... 我都覺得 # 5 會跌, 如果佢在下星期跌得好甘, 我可能會買一手俾細 B, 然後先慢慢等機會入 2888。 

螢螢 : 有時間同伯父伯母談下心, 睇下會唔會可以令佢地開心d 。

2007/11/11 17:28:43 回覆

咩咩 : 我去了, 恭喜 你 !

2007/11/11 17:17:36 回覆
你按我個名咪得囉
2007/11/11 17:16:21 回覆
咩咩 :哈哈,超無聊既地方, 點去, 比個ADDRESS 來, 得嗎 ?
2007/11/11 17:11:31 回覆
緣緣, 你有無去過我個blog呀....哈哈哈...超無聊既地方...無話題架
2007/11/11 17:10:17 回覆

亞k : 你又病發, 好d 未 ? 我收到了給我的message , 唔該哂 !

咩咩 : 你的message, 我都收到, 支持你, 朋友 !

螢妹 : 我唔駛用手洗衫啦 ! 洗衣機送來了, 你父母快回來, 你就唔駛擔心啦 !

honey : 我搵緊d wd40 去除銹,希望快d 搵返個腦 !

2007/11/11 16:39:21 回覆
咩:我在奇哥的上一篇寫了你在户口唔見1133筆數的原因,唔使擔心. 只係未出現, 好開場. 亞K
2007/11/11 16:34:57 回覆

咩:九龍城買大閘蟹,咁正, 

你識唔識食完砌番隻大閘蟹出來?我上次第一次食,當肉蟹咁食, 食完隻蓋,就將隻蟹一分為2,跟住亞爸的朋友話高手係可以成隻砌番出來,好難想像呀.

又開場睇DVD,今日睇一套猶太人片,講個女主角逃難,結果成家只一人幸免於難,跟著她做了得務,但下場唔好的故事.

我自己幾喜歡睇關於猶太人在2戰時的遭遇,其中有本書,後來拍成電影,叫安娜的日記. 

The diary of Anne Frank, 是一個猶太少女的自序,本書我睇了中文版同英文版,仲買左隻DVD,但有日睇緊時,俾我太大力整斷了,因為是舊的西片,找唔番,如果有人知道邊到有得買就好了. 亞K

2007/11/11 15:37:09 回覆

大家好,

我返嚟啦....出面好熱

頭先去咗九龍城買大閘蟹.....今晚食, yeah~

2007/11/11 14:22:06 回覆

螢: 咁你的屋企人,最後點e 呀.

在陸sir 那邊,我打了我的組合,希望陸sir 同金師兄睇到,俾小小意見, 好,去食lunch. 亞k

2007/11/11 14:17:08 回覆
嫣嫣,我呢個係遺傳病呀...我都唔想呀...好辛苦...嗚嗚.
2007/11/11 13:53:37 回覆
螢火蟲: 皮膚...我好怕怕...正所謂有錢老病...Nizoral, ask your Dermatologist
2007/11/11 13:49:42 回覆
嫣嫣,唔平呀... ...唉,今日始終都要去睇多次e生...呢個皮膚科e生算check得仔細d..佢話頭皮嗰d係濕疹一種...會好得返喎.
2007/11/11 13:48:01 回覆
頻繁操作, 是我的致命傷.亞K
2007/11/11 13:45:01 回覆

螢火蟲: Nizoral 是我Canada  family doctor 推介...唔平...有instruction, 可試試...上次, 我介紹的Aveeno, i'm afraid HK 也不易買到...

亞K: 60 minutes...有小小悶...我會揀心儀的英文programmes...然後,投入角色...比較容易改善英文

2007/11/11 13:43:16 回覆

過兄: 休市候群症, 咁都俾你諗到, ,我之前仲以為係,星期1-5,都要返工,所以身體自己調節,到星期6,日先至唔舒服.就好似有些人,好忙時唔會病,一放假就病, 我仲以為自己係辛苦命,唔做野唔得.

 

: 咁咪好囉,唔使擔心, 媽咪返來同她飲下茶,睇下做咩唔開心囉.

 

嫣嫣: 我在狗展都見過鄧光榮, 我都有印象,他做戲時係高大威猛,英俊, 但真人就都仲係好高大, 但算肥囉. 2020, Fri, 我成日都話睇, 仲有Thur, 60minutes plus, 但係我同亞a係剛放工,仲係街食緊飯,都係調定錄影.慢慢睇

2007/11/11 13:34:46 回覆

嫣嫣, 午安呀,食左飯未? 我今日去萬0諗住睇吓你上次介紹n子頭嗰隻洗頭水,原來要有藥劑師ge萬0先有得賣...我想問幾錢支呀??

2007/11/11 13:21:58 回覆

亞K: 曾在一个狗展的門口見到鄧光榮...童年時, 覺得他好smart, 但人到中年, 發褔了...
我喜歡睇 20/20, on Fridays, 8:00...Pearl...可看看, 或對English 有幫助
每人承受風險不同...總之, 不怕不悔

揮不去怪病...有時聽下phone-in programmes, 原來好人都受苦,  看開点...又新一天, 又新一頁

過兒: 我少去Time Square Window Shopping...沒有什麼好睇...有次, 近Lee Gardens Centre, Chanel 門前...有个好高又瘦的model拍硬照, 比把風扇吹吹吹, 真不是味道...

2007/11/11 13:18:39 回覆

螢:你父母明日返咪開心羅!

2007/11/11 13:13:56 回覆

老豆&媽咪終於有音訊,聽晚返呀...開心返晒...好擔心呀,失去聯絡.

媽咪唔打電話比我地證明佢今趟唔開心

2007/11/11 13:11:19 回覆

過兄, 哈哈哈,比你笑死.

亞k, 病發可能因為股票令你有壓力...唔...諗少d可能會好d..小心身子.

2007/11/11 12:56:16 回覆

亞K

我終於明白你的病因,這叫做 "休市候群症",凡係星期六、日及公眾假期,總之唔開市的日子,你就會發病 ... 對不對?這是心癮 ... 過大夫講得啱唔啱?

等食飯 ... 快餐唔該 ... 無就常餐啦。

瀏覽更多回應 正在載入...
user