賭馬生涯原是夢

2007/11/11 23:16:48 網誌分類: 賽馬
11 Nov

賭馬生涯原是夢..記得當年十多歲..讀完中學...當然沒有升上大學....走去一間讀航海的私人學校..學輪機....要訓練一年....記得個主任叫奇叔...白天去洗油屎機械...晚上去上課...我們九個靚仔...讀書唔成...對未來有什么憧憬...??前路茫茫....得日過一日...白天我們在油麻地輪船機器舖洗油屎....玩到中午就去吃飯...又去踢球...

年青人沒有大的抱負..只愛玩樂..大家只望混過一年...就去行船..!!今天我還記得那個曾經行過船的主任奇叔...冷酷的臉孔....裝模作樣...碌大雙眼....你想食人咩...

我們只是學生..不算監犯...記得一次...因為我們中午吃飯遲了返舖...這個奇叔又來捉蛇..我們九個人...這個奇叔...食左屎咁...找我來受靶...第一我外表善良..

第二我從來唔擦佢鞋....你要罰我但請講理由...點解只罰我一個...佢話有得解..要扣我的津貼...當時每人一個月都有八百元津貼...我此日開始...就記得你這個人渣..我們的學校在佐敦道碼頭附近.....每天早上要先到學校見奇叔一面再到油麻地油屎..學校掛上一大幅老蔣的相片....奇叔當佢係神咁拜.....我想佢年青時可能是當軍的...日後我和幾個同學...覺得人生都不過是為錢而巳..見到一些師傅在賭馬..我們也學起來....誰不知...我買第一隻買5元獨鸁跑第一...有60倍....有了本錢學買孖Q...不剽一個月...給我中了三次孖Q.....共幾萬元.....我有了些錢...想到要更多..

想到一個人有錢就不用受人氣....可能很多年青人都有同一個念頭...自此每次見到奇叔..我也沒有後顧之憂.....你要碌大眼我也碌大眼望你....你想點??你要針對我?

我隨時劈砲...奇叔可能見我有一股神奇力量...也沒有像原來那樣兇....但是本人就上了賭馬的惡習....可幸到今天都沒有到家破財亡的地步....而且到了心如止水的高境界........!!   老標

回應 (0)
我要發表
user