港姐何其多!

2015/04/12 08:50:55 網誌分類: 影視
12 Apr

近呢十年我都冇睇每年嘅港姐選舉---港姐質素何期差,司儀質素又每況愈下!所以,基本上我唔知邊位係港姐嚟,祇不過間中見倒娛樂新聞報導,才知道某某人是港姐。

「無線」近呢十年阿哥、阿姐、二阿哥、二阿姐走得嘅走,走去內地搵人仔!最長情咪係汪阿姐囉,對「無線」不離不棄。

本來蜀中無大將,起用新人或港姐(貪就手,人工便宜)無可厚非,可惜的是:眼見依家響「無線」自家製作劇集見來見去都係果幾個,樣唔睇得,演技更加....唉!

因為有高層撐腰,即使樣貌唔得、演技唔得,都晚晚要觀眾睇佢地!可能「無線」以為觀眾睇得多就順眼都不定。

此外,原來見得最多果啲係港姐!如果唔係今次姪女回港傾起,我都唔知果啲係港姐嚟(完全冇艷光)!

一位港姐以面部比例嚟講,屬大口扒,權骨又高,不知何解我每次見倒佢都諗起「愛登士家庭」?我雖然唔知佢叫咩嘢水,但係我咁樣形容,我姪女都知我講緊邊個。

一位依家差不多晚晚見都,角色都係形容佢唔係靚女(甚至係豬扒一名),姪女告知佢係港姐嚟;當年佢當選,被冠以「豬扒港姐」的稱號。我問:「佢果屆仲有啲咩嘢人當選?」姪女話唔知;佢都當選,落選果啲嘅質素可想而知。

同劇另一位,響劇中算係靚女(套劇咁講,唔代表我認同),佢除左高之外,一無是處:眼耳口鼻走埋一堆,鼻又起角!你唔好理:人地一劇接一劇,飲食節目都包辦埋。

一位響成套劇集都著住短褲/短裙仔,懶音多、講嘢揭斯底裡。我以為女人睇女人與男人睇女人總有偏差,誰知尋日我去銀行與位男性經理傾計,佢一句就話果位阿姐講嘢好吵耳!佢話近期最好睇算係「中奸人」,不過都唔近架啦。

一位唔係港姐(但都係選美出身),算得上靚女(靚到眼會發光),不過講嘢怪怪地!可惜吖,遇著套劇本不堪,佢嘅角色衰到冇人有:騙人感情不單祇,仲要騙人錢財!如果講明佢係奸角又唔同。

原本起用港姐、起用豬扒(劇集係需要不同角色嘅)....都唔係問題,問題係「無線」應先安排佢地接受演藝、正音課程吖,唔好虐待觀眾對眼同對耳吖!

噓!你有選擇架馬....罷睇囉!

回應 (1)
我要發表
2015/04/13 18:49:02 回覆

我唔睇!劇本與演員都不夠班!情願睇大陸抗日劇!

user