退而不休!

2015/04/15 07:49:41 網誌分類: 生活
15 Apr

早兩日教育界朋友有人請食午飯,席設紅磡海逸酒店景逸軒。

都話係教育界飯聚咯,關我咩嘢事?哈哈,我係誇界別架:「哎呀大仔」話我地屬於曲藝界喎!小女子真係愧不敢當。

至於教育界朋友,我識得唔少人架!不過經常來往嘅都局限左女子組,男士免問。

今次請客果位係男性退休中學校長,退而不休,依家響我住果區其中一間大教會做話事人,為人風趣,我2004年退休後,與佢間中都有見過面(梗係一大班人啦)。今次中小學退休校長們約左飲茶,呢位二五仔(佢自稱架:佢之前管理兩間小教會,其中一間響我屋企附近;佢告知逢星期二同星期五,佢會過嚟呢間教會,所以佢自稱「二五仔」)透過whatsapp叫我老友(L總監)約埋我:

「代向Van致候,很久不見她,煩代邀請她出席景逸軒聚會。」

又咁啱果日我得閒,加上有免費午餐兼且咁近我屋企,我當然樂於應約。出席者有十幾人,除左我熟悉果幾位女校長/校監之外,其餘幾位男性校長其實我大部份都認識(佢地亦冇諗過我退左休呢十幾年,與其他女校長/校監一直有聯絡,亦經常有聚會);女子組亦都冇諗過原來其他人我都認識!有些十幾年冇見,今次見面真係仿如隔世!

每次聚會出席率當然唔會百份百,其中一位女校長告知其他幾位唔得閒出席嘅校長名字。我答佢:我全部都識,仲幾熟添!

於是,食完飯後,負責聯絡果位校長即時加左我入佢地嘅群組---以後有福同享、咁有難都要同當啦----月尾又一餐啦。

雖然席間全部都係退休校長,但係全部都係退而不休(好多校長退休後在原校升做校監/校董)---有人繼續到落後地區推行教育工作、有人做義工、有人得慈善基金支持發展特殊教育工作、有人參與粵劇曲藝創作(唔係我呀:一. 我冇本事創作;二. 我基本上唔入流;三. 我都唔係退休校長)、......

唉,咁鬼嚴肅!好在有位校長(呢位真係新相識)告知佢退休愛上左粵曲,經常去Neway唱K;即時有另一位中學校長叫佢約我唱K。講真,我唔係咁喜歡唱K;不過偶一為之就冇所謂啦----我啦、L總監、編劇夫婦、二五仔加埋呢位校長,夠晒腳啦!其他人?免費請佢地聽啦。

原則上,我個人唔贊成政府將公務員退休年齡延長至六十五歲。雖說現代人壽命較長,但假設一個人廿五歲開始工作,到六十歲都做左卅幾年。人生有幾多個十年呢?即使佢有九十歲命,退休後都係得卅年享樂;如果佢咁唔好彩,得六十歲命,咪好容易在陣亡!

一個人最緊要識得積穀防饑,有個人興趣,退休後懂得安排時間、生活,咁先至活得精彩。

回應 (1)
我要發表
2015/04/16 12:57:04 回覆

我都是跨界,也算教育界,教小學生。(孫兒呀嘛) {#icons_cat4}

user