忠奸路更難行

2015/04/25 11:11:21 網誌分類: 政治
25 Apr

現今香港,俾果班不知所謂嘅議員攪到非黑即白,要走溫和派?尋日都講左:舉步維艱呀(註)!

所謂民主,簡單講句:係少數服從多數!至於結果係咪一定好,冇人知;試過唔得咪再諗、再度過另一個方法囉!所以吓吓講民主,吓吓要一人一票尋求結果,係好浪費時間嘅。

偏偏香港一啲所謂「民主派」,祇係得個名字叫民主,實則處事絕不民主-----淨係睇吓代表全港大學生嘅都係得卅幾票,仲大大聲聲叫要「真普選」;自己黨友有唔同聲音便立刻要滅聲......何來民主?

慶幸果班議員都係一人一票選出嚟,希望過往一直俾「民主」呢兩個字矇騙嘅選民,今後要擦亮眼睛,認住果啲「鷹」,唔好再任由佢地得閒拉吓布、鍾意便拍吓屁股離場、鍾意又濫用議員特權,拓呼班「騎呢怪」在立法會過夜兼開派對、鍾意又裡應外合搵人衝擊立法會......

至於袋唔袋住先,其實民意經已非常清晰,但何解果班嘢仍然要堅持?好簡單啫,所謂食君之祿、擔君之憂;我講嘅當然唔係納稅人俾果份人工啦!嘩,納稅人果份都好可觀喎,咁你諗吓幕後黑手果份有幾多?多到可以令人寧願做走狗、寧願逆民意而行、寧願樣衰到自己孖叉自己......

既然係一人一票選出嚟,佢地唔驚下屆落選咩?當然驚啦----冇得做議員(無權無勢)金主亦唔會再俾錢佢、落選後有可能三失(失工、失樓、失婚)!既然如此,何解唔回頭是岸?

良家婦女有咩事,就話搵律師或者搵人調解啫;江湖事、自不然江湖了啦!收左果啲人錢財、唔替人消災,你估吓有咩嘢後果吖?

再者,香港人最善忘,等到年尾同出年選舉時,去年「佔中」、「鳩嗚」、「反水貨」...如何擾亂香港治安、經濟....可能都忘記晒!佢地仲有一線生機。

註:

舉步維艱:指行走困難行動不方便,形容處境或行動十分艱難。意為生活比較艱難或者做事情困難重重,每一步都遇到困难難。

回應 (0)
我要發表
user