唱聚、飯聚

2015/04/28 10:57:10 網誌分類: 生活
28 Apr

退休後,時間如何消磨?

我好忙架?所以唔驚會抑鬱囉!

月中加入左個教育界嘅群組,尋日開始以後每個月都會有一次「飯聚」、中學同學自從大家退休後亦相約左每月「飯聚」一次、同「哎呀大仔」每月上明輝「唱聚」加「飯聚」一次、與曲友芳芳隔個月「唱聚」與「飯聚」一次、每月一次雙平雙子「唱聚」一次.....呢啲常規活動,經已可以好忙!「飯聚」就話淨係帶人帶錢出席啫、「唱聚」要醒醒定定:之前要溫曲、操果陣又要打醒十二分精神,稍一失神,就會失埋手。

如果要「出騷」,更是忙上加忙。好彩依家習慣左即使「出騷」,都唔會好似最初咁,出騷首歌起碼都操得十多二十次;可能依家啲拍檔水準高掛,好多時夾左唱咩嘢歌後、就台上見架啦!所以依家出騷嘅歌都祇係操得幾次,我講嘅操曲係有晒音樂拍和果種,響屋企口嗡嗡、唸唸有詞果種當然唔計啦。

我地呢啲「飯聚」祇是吃喝玩樂,於人無損,於己有利,更加唔驚會俾人拉!諗落又唔係喎:依家啲人「犯罪」好多時都係無罪釋放嘅,會唔會遲吓「犯罪」果啲無罪、反而「飯聚」嘅人有罪呢?

尋日咁啱,兩個群組同一日「飯聚」:教育界中午響紅磡海逸酒店景逸軒(出席者來自江湖四海,呢度最就腳)、中學同學「飯聚」響覺士道會所,下午開始竹戰,好在地點祇係兩街之隔,剛好一浪接一浪,冇浪費時間。其中一位校長臨行前同我講:「遲啲約你唱K吖?」我梗係答好啦,雖然我唔係咁鍾意唱K。

常規活動加埋非常規活動,足夠令人忙碌啦!

回應 (3)
我要發表
2015/04/29 13:35:56 回覆

多謝!

2015/04/29 09:12:00 回覆

忙碌唔會病,祝妳和牛奶咀5月1日演出成功 {#iconb_263},今次黎唔到,因為一早應成個女幫手湊兩日孫兒呀。 {#iconb_273}

2015/04/28 16:59:27 回覆

我呢個牛奶咀初入騷場,真的要操十幾二十次架!好大壓力!

user