釋迦牟尼主題樂園

2015/05/01 07:15:44 網誌分類: 創作
01 May

香港只得2個大型主題樂園,未必能夠滿足所有鍾意玩的香港人需要,但如果香港有第3個新的大型主題樂園,一定會令香港人很興奮,但如果搞個和神與佛有關的主題樂園,又會有多少人有興趣去玩呢?

出名創意十足的高登巴打,最近就提議在昂平搞個「釋迦牟尼樂園」,經過巴打們瘋狂改圖後,設計出很多又好玩又搞笑的設施同景點,而迪士尼樂園的經典人物會來個大變身,化身成為菩提老鼠、Donald僧、佛祖小熊牟尼、唐老納、白雪施主等。

第一期設施有《飛越五指山》、《輪迴咖啡杯》、《親子舍利D.I.Y工作坊》、《老納館》、《舍利奇緣》同《投胎Story》,第二期設施就有暢遊樂園嘅《輪迴號列車》、連接港鐵欣澳的新《強國人列車》地獄站、當然唔少得《地藏王慶典》、每晚壓軸的《佛都有火煙花匯演》,同巡遊表演的《地獄巡遊十八銅人巡遊

而主題樂園內,會不停播放高登巴打們的原創佛歌《三千世界》兒歌《小小世界》改編,有廣東話、英文、日文同德文等多種版本MV

咁多嘢玩,大家一定會玩到又餓又攰,巴打們好細心,邀請了「佛當勞」餐廳加入樂園,畀大家玩到餓時,填飽肚再玩過;「佛當勞」唔止有特式美食,仲有大家好耐無玩過嘅急口令,真係估唔到連間餐廳都可以咁好玩。

回應 (0)
我要發表
user