大騷過後

2015/05/03 10:00:12 網誌分類: 生活
03 May

五一勞動節,我同「哎呀大仔」響北區大會堂出騷。果日拖住個喼響上水火車站出,真係步步為營,驚自己時運低,撞倒啲唔應該撞嘅嘢,好彩有驚無險。

果日個騷共八首歌,我唱兩首(佔四份一),兩首中間得廿分鐘換衫,都幾頻麟!咁啱我約左位化妝師又因事嚟唔倒,要夾硬搵其他化妝師幫忙,時間上亦較倉卒---總之係身心疲累啦。

唱完混在觀眾叢中离開,有位婆婆捉住我:辛苦晒你呀!我答:你坐四個鐘頭,你仲辛苦啦,多謝捧場呀。辛勞過後,一句窩心說話,實令人甜在心裡。

朋友用手機遠距離拍嘅非專業攝影:古渡離愁)

休息左一晚,尋日天色陰暗,個天想喊又喊唔出,又濕、又熱、又焗!成個人好攰,結果咪煲個「粉葛齋湯」攤凍嚟飲囉:

(食譜見10/5/2014「飲食-食譜分類」,今次加多左赤小豆、扁豆)

唔知係個湯見效、抑或係今日天氣好左(陽光普照),成個人生晒!

下午又要同曲友肥仔大操(rehearsal),準備月尾個「騷」;通常大操都係正式演出前一個星期進行,不知何解今次早成個月!如果仲未識唱首歌會點呢?

過埋呢個月,下兩個月可以抖抖咯!

回應 (2)
我要發表
2015/05/04 09:18:24 回覆

今日煲,有益兼O番買肉錢。 {#iconb_395}

2015/05/03 20:18:02 回覆

買到粉葛嘅話,都想煲呢個湯.

user