人情緊過債

2015/05/07 08:37:53 網誌分類: 生活
07 May

曾有待嫁新娘揚言:「畀五百蚊人情就唔好嚟!」引起全城圍插,近日網上瘋傳一份全港逾二十間熱門婚宴酒店名錄,巨細無遺詳列各酒店的「人情打和價」,以本港頂級酒店半島酒店為例,人情打和價為一千九百多元,貴絕全港。事件引發網民熱議,有人質疑結婚「唔係夾錢食飯」,若擺酒旨在「回本」,根本無意義,對自己及來賓都缺乏尊重,但亦有人指如果去飲有回本價可供參考,可減輕一對新人的負擔,未嘗不可。

該份「人情打和價」酒店名錄由婚宴統籌機構「OiKa愛家」撰寫,是以婚宴菜單中最基本的菜式標價計算,以周末價或正價為準,已包括加一及基本酒水費用,結果是平均費用遠超一般人心中所想的八百至一千元,當中港島區多間酒店的「人情打和價」平均需一千五百元以上,四季酒店更需約一千八百元,港島香格里拉大酒店亦需一千五百一十多元,並非人人負擔得起。

九龍區1200至1500

九龍區酒店的「人情打和價」則差距較大,平均要一千二百元至一千五百元,但位於九龍站的香港麗思卡爾頓酒店則需逾一千七百元,個別位於土瓜灣的酒店就最實惠,僅需約六百元;新界區的酒店「人情打和價」平均為八百元以下,但臨近東涌的香港迪士尼樂園酒店,人情亦要一千四百多元才可「打和」。

若再翻查各酒店的詳細婚宴收費資料,可見半島酒店一圍酒席標價一萬八千八百多元,酒水價二千五百多元,難怪「人情打和價」如此高企;四季酒店一圍酒席亦標價一萬六千多元,酒水價更需三千元,反觀位於土瓜灣的8度海逸酒店,一圍酒只需七千三百多元,更免收酒水費用,非常實惠。

大批網民熱烈討論「人情打和價」名錄,有人指「畀幾多人情自己話事,點解要有唔同地方嘅公價、打和價?」、「我只會視乎同一對新人嘅交情決定畀幾多人情」,形容撰寫這份名錄的人心態需要調整,認為若結婚擺酒要親友夾錢,根本是本末倒置,亦令婚宴失去原本的意義。

「強制性夾錢食飯咩」

有人更言:「無錢就唔好喺酒店擺,我唔會因為係酒店而畀多啲人情。」「家陣強制性夾錢食飯咩,不如預先畀人情再取餐券先可以入席。」認為一對新人決定在哪裏舉行婚宴時,應預算有關的財政負擔,有網民則直言自己十分貧窮,呼籲朋友「唔好畀帖我」。

--------------------------------------------------------------------

個人認同:擺酒唔應該諗住係搵朋友(甚至唔算朋友嘅朋友)笨,要人夾錢幫自己擺酒;朋友做人情祇能當係減低婚禮成本,至於自己要補貼幾多,就要睇吓你同親朋有幾熟,佢地本身經濟條件又如何?

因為擺唔擺酒、或者響邊度擺酒,一對新人應諗清諗楚。

題外話:上個月去飲宴,席設郵輪堤岸。大家知唔知響邊度?主人家半年前同我地幾位同學講:我遲啲嫁女,響啟德郵輪擺酒。

心裡一路都以為係黃大仙舊啟德機場附近。直至收倒請帖,大家傾開點樣去?有人話響九龍灣打的去、有人話響牛頭角地鐵站打的去,總之好似個個知掟,其實又唔係好知掟咁,最終決定響牛頭角地鐵站打的去。

我地果日三個人,有兩個冇帶請帖去。上左的士,我告知司機:「唔該去郵輪碼頭。」其中一位有帶請帖響身嘅攞張帖出嚟,讀埋個街名。

司機:「吓!咁就唔係郵輪碼頭喎。另一個方向喎!」

我:「但係主人家講左好多次係郵輪碼頭喎!」

司機:「擺婚宴果度吖馬?」

我地:「係!」

司機:「咁就啱啦!我去過。」於是車左我地去左座新大廈度,街上有N咁多個地產經紀好熱情咁叫人睇樓。

雖然司機教左我地點行,但係沿路都問左兩個經紀,摸錯兩次先搵倒個正門。

我地幾位同學都諗:反正散席後搭穿梭巴士去到牛頭角地鐵站,都係要打的返屋企,不如直接響果度打的啦!十點四十五分經已散席,但係司儀宣佈十一點穿梭巴士才開出,於是我地決定唔等、直接出去叫的士,誰料職員告知果度冇咩的士會經過----真係行不得也哥哥!第日各位咁唔好彩要去果度飲,醒少少打上call台叫的士,否則就要俾人合法禁固啦。

唔明點解響果度擺酒?我都算黑仔囉!近期收倒請帖,唔係去淺水灣酒店、就係去渺無人煙嘅沙漠飲!我經已公告朋友,以後響呢啲地方擺酒,唔駛預我!

回應 (6)
我要發表
2015/05/08 07:54:03 回覆

原來係咁。 {#iconb_257}

2015/05/07 17:26:19 回覆

兩樣都吾似!一個放倒三十圍左右,加個台俾人做骚。食物都ok嘅,不过打麻雀同儀式在同一个大堂,打麻雀果D成日俾人叫停---吾好曹住儀式進行渦。係郵輪堤岸!

2015/05/07 17:02:15 回覆

想問下郵輪碼頭係酒家定酒店。 {#iconb_267}

2015/05/07 16:22:54 回覆

call的士要長程架!低過50元無得call架!無左8折,只有9折。

2015/05/07 14:46:34 回覆

其實依家去飲,都係朋友嘅下一代婚宴居多;彼此見都未見過,真係唔想去架。

立 冬
立 冬 2015/05/07 12:42:56 回覆

太貴食一餐真係唔想,所以我決定除親人外,不參加紅白二事了.

user