肥媽食平3D

2015/05/09 09:16:40 網誌分類: 影視
09 May

呢個節目,我無法歸類!

說它是烹飪節目,如果你本身唔識煮嘢嘅,睇完都唔會識!

說它是生活消閒節目,果半小時淨係睇住肥媽七手八腳整左幾味餸出嚟,似變魔術多啲!睇果個都精神緊張埋。

早前果兩輯都唔係好,依家呢輯更加係一蟹不如一蟹----難睇嘅晝面、難聽嘅對白!成日講肥媽個老公(佢老公駛唔駛補身關人咩嘢事),有咩嘢好講?成日講6號溝女(真係響鏡頭前咁講),咁又關人咩嘢事?唉!好學唔學學碧琪姐,係唔係都加啲有味對白響個節目度!

肥媽好靚?靚唔靚觀眾心裡有數啦。

單從節目睇,其實肥媽好唔鍾意6號做佢拍擋!佢當然認為自己可以獨當一面啦,所以6號響個節目度係多餘嘅----祇扮演小丑角色。可以嗎?橫睇掂睇佢都冇喜劇細胞。

我反而咁睇:以6號果副尊容都可以做幕前,冇番咁上下靠山都唔掂!所以我認為係因為「無線」要造就6號出鏡機會,才會做完肥媽食平D、跟住又肥媽食平DD、依家又肥媽食平3D、遲啲4(死)D.....一於悶到觀眾都死埋!

咁究竟係肥媽靠6號、定係6號靠肥媽先有得撈呢?

回應 (1)
我要發表
2015/05/09 15:20:30 回覆

我無睇,轉去深圳台睇瓊瑤式肥皂劇!

user