武則天

2015/05/11 07:58:52 網誌分類: 影視
11 May

呢輪朋友見面,差不多個個都會問:「有冇睇武則天?」

咁樣證明左「無線」嘅宣傳攻勢係成功嘅!

呢套劇出街未有期果陣,上海個姪女經已多次問我有冇睇?傻嘅,都未播,我點會睇過?我唔係果啲得閒成日上網搵劇睇嘅人。

既然套劇響「無線」出街咯,咁我梗係要睇吓佢有幾咁「正」。果晚睇緊第三集,姪女whatsapp問我:「好唔好睇?」

我:「你認為呢?」我仲以為佢之前睇過,原來佢都係人云亦云。

姪女:「節奏好鬼慢!」但係曾大姐響記招度講,「無線」將套劇嘅節奏加快左喎!係曾大姐講大話、抑或套劇原本嘅節奏慢過蝸牛?

我:「我都睇左唔少大陸拍嘅劇,都離不開女主角是萬人迷,每遇危險都有一位佢嘅觀音兵打救佢(「步步驚心」、步步驚悄」、「甄環傳」...)。但係呢套劇就離譜啲---以武則天咁嘅性格、響宮廷中亂闖 (果陣都未正式有觀音兵),咁都死唔去,有點荒天下之大謬啫!」

至於封唔封胸呢樣嘢,唔會影響我對套劇嘅接受程度。唔封胸又如何?又唔係未睇過!有「黃金甲」在前,唔封胸都冇新鮮感。

咁其他人意見呢?

有幾位問我有冇睇嘅,其實佢地自己都冇睇過;兩位睇過幾集嘅,都認為唔好睇,咁呢套劇何以為計呢?

回應 (2)
我要發表
2015/05/11 20:12:19 回覆

我唔睇!主要原因是呢個劇種拍得太多!呢個人物已拍到濫!劇情脫離史實。

2015/05/11 14:37:23 回覆

唔明白電視台咁鐘意播埋D古代劇集(我係唔會返去的)

user