視帝

2007/11/16 11:36:12 網誌分類: 娛樂
16 Nov

其實, 有乜視帝唔視帝, 反正都係造馬獎, 但公道自在人心, 真正視帝視后, 誰不知道是陳志雲+樂易玲?

林峰, 陳豪, 都好好. 劉松仁當然唔使講就係掂, 歐陽震華其實一般唧, 馬德鐘, 我覺得佢在爭霸和歲月風雲的表現真令我刮目相看. 謝天華係浮誇, 但浮得來有佢既特色, 夠放, 唔係人人肯咁樣做, 三哥苗僑偉, 佢好落力咁演, 但總覺得演技好old fashion好八十年代, 黃宗澤, 永遠都冇乜表情, 冇表情點做戲呀? 鄭嘉穎, 去打棒球啦你!!

http://www.hkheadline.com/ent/ent_vote.asp?topic_id=992

回應 (3)
我要發表
2007/11/18 16:27:24 回覆
現在我對於電視節目差不多已經「脫節」咗喇........
2007/11/16 12:29:17 回覆

我都好少睇咯

溏心同歲月風雲叫做有追下, 其他都係老婆睇, 我行出行入果陣望到兩眼

我諗, 我最有心機睇既電視節目係……新聞報道

則卷小雲
則卷小雲 2007/11/16 12:26:36 回覆
我對電視劇沒有興趣去追看, 最多都係看同事三分親啫~ 但近排都冇睇了, d內容好鬼無聊啊!
user