打工仔齊齊請病假

2015/05/14 20:20:24 網誌分類: 寫作
14 May

今天是「國際請病假日」,唔講唔知,原來「國際請病假日」發源地係香港,發起人是一群藝術家。

香港打工仔,出名得閒死唔得閒病,請病假「唞唞」,老細同事會認為你是偷懶,言語之中都會單單打打,結果積落一身疲累和不快,外加都市病。 

香港藝術家阿金,兩年前忽發奇想,自訂513為「國際請病假日」,提議都市工蟻一族請一天病假,讓身心小休再上路,但問題是你敢不敢同你公司玩命?

513在歷史上,是廢除勞役的日子,1888年巴西人憑著《黃金法》,廢除了農奴制,今天你我都不是奴隸,但每天在職場上營營役役,和一個奴隸其實沒有甚麼分別。 

過去兩年,在513的每年節慶,阿金都會在網上作出呼籲,約定一班朋友一齊請病假,有數十人說會參加,但結果只有不多於十人出現,他們聚集在西九文化區的海濱長廊,或是臨海寫生,或是沿岸垂釣,貫徹「有病就紓緩病情,冇病就陶冶性情」宗旨,一起進行心理同情緒治療。

冇法子,在香港地要請病假,都唔係一件容易事,萬事俱備,只欠一張醫生紙,與被炒的勇氣,反而遠在波蘭北部的小鎮索波特,珠寶設計師 Karolina Anna Matea卻遙遙響應,呼籲當地冇時間又冇錢的波蘭人請一日病假,來接觸藝術。

回應 (1)
我要發表
383383
383383 2015/05/15 17:40:11 回覆

都是做救生員好,隨時可以一齊請病假。

user