飯聚

2015/05/18 06:24:49 網誌分類: 講飲講食
18 May

睇吓個標題,我冇寫錯、大家亦冇睇錯:係「飯聚」、唔係「犯罪」!

寫錯又如何?反正現今香港,公然「犯罪」都冇問題,「飯聚」就更加冇問題啦!

諗落又唔一定喎!既然依家啲人都無法無天,唔守法果啲冇問題、分分鐘奉公守法果啲先有罪都唔定。

「飯聚」係一間食肆名稱:潮流時興玩字吖馬---所以賣磚嘅叫「磚家」、賣粥嘅叫「心滿意粥」.....

此店開在我家附近,估計有兩年多,不過我一次都未幫趁過!何解?我都信吓口碑嘅----相熟果位中醫告知:呢間店食物唔得!咁有其他選擇的情況下,我都唔會試啦。

剛過去左嘅星期六,與豬朋在家竹戰。我地通常打十六圈,差不多晚上九時才打完吃晚飯。往時我地都係落樓下間泰國菜食,去年年尾老板娘告知佢退休返泰國,雖然其後開的仍然是泰國菜,但豬朋覺得往情不再了!

今次其中一位豬朋臨時晚上要開工,所以我地提早開場,打到下午六點晚飯,為怕唔夠時間,豬朋一早定左響「飯聚」開飯,佢係常客,佢認為呢度啲小炒都過得去。

我地叫左:

一. 手撕雞半隻:

我地六點鐘到,侍應告知剩番半隻手撕雞,如要柯打,要盡快,否則冇得食!豬朋食過,佢都認為呢度嘅手撕雞好食。

不過,我個人覺得冇咩嘢特別。將貨就價,用冰鮮雞無可厚非,但係豉油味入唔倒落雞肉度、肉既冇咩嘢味亦「鞋」;侍應拿較剪替我們剪開雞皮。據佢講:雞肉撕開後,將雞皮原塊鋪上,咁賣相靚啲,叫我地連皮食!

佢講到咁:連皮食係好味少少!但係依家講求健康,你會唔會為左好味少少食埋雞皮吖?如果係咁,就唔駛手撕啦!去骨咪得囉。

二. 椒鹽鮮魷:

單睇個賣相唔錯,但係食起上嚟:鮮魷冇咩嘢味亦有點靱!

三. 豆豉鯪魚油麥菜:

呢味菜最初響內地食倒,其後才在香港食肆發揚光大,可惜我響香港至今未食過一間整得好食嘅!呢碟餸,淨係睇個賣相經已好唔得:豆豉鯪魚本身好咸,所以落嘅份量唔可以多。睇吓呢碟餸,好明顯佢將啲豆豉鯪魚埋左個芡、甚至加左啲生抽添,所以真係.....好鬼咸!

四. 蝦醬豆泡銀魚仔蒸豬頸肉:

呢味算係較好食嘅一味!但蝦醬味好淡,如果喜濃味嘅會覺得蝦醬味道到喉唔到肺。不過,佢講明豬頸肉,豬頸肉點蒸都應該爽口,佢呢度好稔:唔似食緊豬頸肉。

五. 咸魚煎肉餅:

唔係幾食倒咸魚味!而且肉餅又乾又硬,好睇唔好食。

埋單$550。

食物好一般,還幸服務尚可以,點都衰唔過幾步之隔果間「皇后冰室」!不過口味嘅嘢,真係....

今次打得十二圈,我竟然打破宿命:有錢贏!我估計係我不宜作長途賽:好多時贏開,但打到最尾果四圈輸突晒----正牌石堅嚟!以後唔打十六圈咯。

回應 (0)
我要發表
user