神聖一票

2007/11/17 17:31:24 網誌分類: 議員也瘋狂
17 Nov

今天,無論返工放工,一踏到本邨街道上,就被一羣人圍著,嚷著叫老鼠投他/她神聖一票。嘿!嘿!我這一票,又何來神聖呢?要我做到像泰迪兄那無求什麼,無尋什麼,不如吾投好過。

宣傳廣告都話:要建設心目中理想,請去投票.......

但......我實在不明白,投票_究竟是滿足參選人的理念抑或要這參選人去達成我們的願景呢?攪不清。況且,這些候選人噏D乜,做不到又唔洗拉去打耙的,算啦!不如今晚投吓邊個係視帝視后好過。

講返轉頭,我住個區除咗有一位熟D之外,其余係乜水都唔識,當中有個仲住响冇雷公咁遠,空降下來,話爭取 2012 譜選喎;嘥氣,得咩?

好!若今晚陳豪得獎,明天就投1號;若劉松仁得就投2號;其他就投3號啦!一於咁話.....Do, Re, Me.....

回應 (5)
我要發表
2007/11/18 19:04:26 回覆

已往投了神聖一票。

2007/11/18 14:22:05 回覆
我又唔係〝選民〞,但凡有〝選舉〞事務,所以唔關我事喎........
淺雪
淺雪 2007/11/18 09:47:22 回覆

咁你投一號啦,陳豪得獎,他得到最佳男主角.

希望你建設心目中理想.

則卷小雲
則卷小雲 2007/11/17 19:21:19 回覆
我選的是政黨啊! 因為我不曾認識他們的~
2007/11/17 18:51:30 回覆
所謂無慾無求品自高!可惜總是事與願遺! 品?永不高,還有下沈的現像!
user