新城電台

2015/06/09 10:07:00 網誌分類: 生活
09 Jun

去年一場「佔領」鬧劇,使我成為「新城」忠實粉絲。何解?當時為了廿四小時追踪鬧劇發展情況;初時先收聽「香港電台」,此台新聞報導側埋一邊,越聽越唔對路;於是改左聽「商台」,可惜一樣偏頗,連大氣電波都冇一啲似人話嘅嘢聽吓,有咩嘢法子唔教壞年青人?最終,改為收聽「新城」,因為搵倒個中立、講人話嘅電台。

我之前甚少聽電台廣播,祇間中無聊便開「港台」第五台聽吓粵曲。但自此之後,我不再聽「港台」、「商台」,獨鍾情於「新城電台」。即使那鬧劇告終,我依然通宵開住「新城電台」,間中晚上瞓唔著、或者半夜醒來時便聽吓。

我最喜歡該台每天晨早嘅「報紙頭條」。隨了宣讀各大報章頭條新聞外,主持人亦加上個人意見,而這些意見亦非常中肯;遇著政府做得不妥的時候,一樣不留餘地,作出批評。

至於晚上十時至零晨兩三點那時段,基本都是不同節目主持人回答聽眾電話的節目。間中也聽到一點人間百態,但個人有點睇會:現今十多至廿多歲的聽眾,語言表達能力甚差!可能依家啲人用手機、電腦溝通多,亦可能打電話上電台者講述個人經歷時不盡不實,所以俾主持人問多兩問,便不知所措。

咁係咪「新城」全無瑕疵呢?當然唔係!個人覺得此台的新聞報導員質素好有問題。該台差不多半小時便報告新聞,因此同一段新聞可能會報導十多次,但該台不論男女報導員,經常讀錯稿----係讀錯呀!對住稿讀都讀錯才離譜。難為電視新聞主播除讀稿外,還要經常與觀眾有眼神交流!

「新城電台」的新聞報導員實應加把勁,錯得咁頻密,真係難以接受!

回應 (0)
我要發表
user