政改:唔通過又如何?

2015/06/13 10:08:36 網誌分類: 政治
13 Jun

下星期「政改」上立法會,警方嚴陣以待、反對一方亦磨權擦掌;至於交幾多戲,就要睇吓金主俾倒幾多錢囉!

笑看天下:多行不義必自斃

爛果報一向視新聞為商品,為了多銷幾張紙,完全無視「不義而彊,其斃必速」的至理,放棄新聞事實與傳媒道德操守,一味宣淫販賤,捏造事實編造假新聞,早在一九九八年自編自導自演的「陳健康事件」,自此爛果報已衰到貼地,新聞報道全無公信力,成為本港各院校新聞系嘅經典反面教材。

日前,爛果報又再一次證明狗改不了吃屎──本性難移,炮製更離奇的三億元引誘反對派政客「袋住先」,吾友話齋:班垃圾議員竟然值三億元?咪玩喇,除非係冥國銀行出鈔,否則「炮決」都冇人會相信!

「三億元買票」,正如CY表示,社會應用常識來判斷,強調中央在落實普選一切是依法律辦事;講真,政改通不過又如何?中央有何損失?有議員就講得有道理:「三億買票」之說完全不可信,是惡毒的謠言,質疑有人要製造「古仔」,令仍考慮中的泛民議員無法轉軚,皆因若然轉軚「袋住先」即變成被人話收了三億!唉!如此低B低賤嘅老作,講真,爛果報即使以「動新聞」包裝,以娛樂卡通化報道,都係得啖笑,再一次證明「妖由人興也」的至理!香港之所以變成妖獸都市,爛果報長期妖言惑眾、反中亂港,應該居功至偉!

內地有個熱詞叫「腐敗存量」,存量是經濟學概念,指系統在某一時點所保有的數量;腐敗存量指那些屢貪屢升、帶病提拔的腐敗幹部,查辦這些人屬於「減少腐敗存量」;爛果報則屬於「造假存量」第一,假報道愈造愈乖異離奇,如此報格淪喪,即使因造假誇大而多賣幾張紙又如何?「多行不義必自斃,子姑待之」,古人說一個人若總是做不正當的事情,時間一久,必定會遇到失敗的命運,爛果報的「造假存量」罄竹難書,睇吓幾時天收!

阿信屋平售壹週刊 報販罷賣...

NOW TV News 2015-06-12

報販大聯盟不滿連鎖店759阿信屋以低於發行價出售壹週刊,呼籲會員罷賣。在旺角多個報攤都貼了擺賣壹週刊的告示。

在旺角區多個報攤都貼了這張標語,有報販不滿連鎖百貨店以低於發行價出售壹週刊,決定罷賣。被指以低價出售雜誌的是連鎖雜貨店阿信屋,我們去了其中一間分店,標價20元的壹週刊出示會員卡有7折,只需14元。

發起今次行動的報販大聯盟,發出公開信承認這樣做會影響市民,但強調連鎖店定價會扼殺報販的生存空間。壹週刊和阿信屋暫時都未有回應。(我一早罷買「壹周刊」咯,依家要罷買「阿信屋」:佢好賣唔賣,賣「毒品」!)

基本上,我認為「政改」冇可能會通過----唔係民心所向,係人民選錯代表,攪到真正民意未能上達!不過,如果我係阿爺,「政改」通過唔倒有咩嘢問題?係你地香港人話要普選,我順從民意、循序漸進等你地有普選啫!依家臨門一腳,你地唔要,真係正合朕意啦,最好保持現象五十年不變,集中精神攪好教育同民生問題好過啦!
以我一個土生土長(唔係「本土」呀!唔好誤會)嘅香港人,我當然希望可以有一人一票選特首權利啦;但係冇又如何?冇問題囉!睇怕阿爺都唔會想整沉自己隻船啫。以後都唔好再提「政改」呢個話題咯,無謂俾機會佢地借題發揮!果日之後,拿拿林清場,恢復添美道原狀啦。
話阿爺買票?呢班嘢見錢開眼嘅---用錢買得倒嘅都唔會同你講良心,要來何用?如果我係阿爺,真係要買票,都買你地投反對票啦!依家唔買你地都反對咯,何必仲嘥錢響班冇良心嘅嘢身上!
回應 (0)
我要發表
user