罷買759阿信屋!

2015/06/13 15:29:52 網誌分類: 生活
13 Jun

原本我都係阿信屋常客,亦多次響網誌度介紹佢嘅貨品。對唔住,由今日起,我會罷買阿信屋一切貨品,因為佢轉左行賣毒品----涂毒市民思想!

如果佢放唔同讀物響度賣,而價錢又較市面便宜的話,站在消費者立場,我當然會幫趁。但係佢依家份份唔賣,淨係賣呢份,咁就好有問題!正所謂不同道不相為謀。

所以,我呢個決定唔係支持報販,祇係唔認同759阿信屋嘅做法!

報販罷賣《壹週刊》

全港報販大聯盟今日起,號召會員罷賣壹傳媒集團刊物《壹週刊》,記者巡視旺角多個報攤,發現部分報攤已收起《壹週刊》,不再售賣。

記者向全港報販大聯盟主席廖社青查詢,他指收到多名報販指出,連鎖食品專門店759阿信屋,將《壹週刊》的售價調低發售,變相令報販流失客人、收入減少,故號召各報販今日起罷賣《壹週刊》。廖社青續稱,調低售價是打壓生存空間已十分狹窄的報販,對報販傷害很大,該會已號召全港報販即時罷賣《壹週刊》,希望社會各界能支持該次行動。(應該永遠都唔好賣,等佢冇生存空間!當為社會做番啲好事。咪等佢放阿信屋賣囉!遲啲阿信屋都唔掂)

旺角銀行中心一個報販負責人杜小姐接受查詢時表示,現時《壹週刊》來貨價為16元,較759阿信屋的零售價還要貴2元,故將該雜誌收起罷賣,她說:「我跟佢賣14蚊,咁咪蝕2蚊,我決定罷賣。」

記者曾到阿信屋了解,該雜誌零售價為20元,但若出示該連鎖店的會員卡,即享有7折,即14元。

回應 (2)
我要發表
2015/06/14 18:58:02 回覆

都要有人響應先得架!

383383
383383 2015/06/14 18:32:16 回覆

哈…

會不會是阿信想趕絕一周呢?

哈…個個都罷賣,個個都罷買,一周要食谷種了。哈…

user