活在當下

2015/06/16 08:38:59 網誌分類: 生活
16 Jun

「當下」就是現在,眼前這一刻。當下,不是過去,叫人不要只回望昔日的光輝與失敗;當下,不是未來,叫人不要只憧憬著明天幸運降臨。

人把希望投向已成的定的過去,於人生有何幫助;人把希望投向充滿變收的將來,於人生有何幫助。何不把一切精力,都灌注在眼前一刻呢?我們能夠掌握的,只有眼前一刻,或更準確一點說,如果連眼前一刻都不能掌握,人就沒其麼東西能夠掌握。既然如此,我們最應用心的地方,當然是當下了。

尋日又係我地中小學退休校長每月例會。

雖然祇係隔左一個月,但係期間發生左唔少事---有一位校長因膀胱石入院、一位因黃斑眼入院、另一位青光眼....

所以大家都好珍惜每月一次嘅茶聚。L總監話齋:退左休每一日都係賺返嚟嘅,要活在當下。眨眼間,我地認識左十六年啦。

不過,見大家有點灰,佢跟住拋出金句啦!

佢問:退左休,有邊個冇(一病旁身)架?膽固醇、血壓高、心贓病、青光眼、黃斑....梗有一樣陪住你。

仲有呀!你地想一病不起、定係久病延年吖?小病是福呀。

佢又「傻」得對喎!

 

回應 (2)
我要發表
2015/06/16 16:47:26 回覆

精神病吖馬!

2015/06/16 14:02:15 回覆

很多年輕人都有一病傍身!經常行走醫護界!

user