睇劇駁劇,是否執著!

2015/06/17 10:39:07 網誌分類: 影視
17 Jun

尋晚「無線」播緊「武則天」果陣,上海位姪女whatsapp我:

「點解咁快生番晒D頭髮?」事緣武則天在感業寺出家,佢買通某人取得地圖及鎖匙,趁寺中舉行大慶典時逃走。但鏡頭所見,佢束了短髮----從光頭至短髮嘅長度,豈馬都要兩三個月啦!有咩嘢理由?

我:「係囉!」

姪女:「我見武媚娘一回宮,皇上經已瓜左(劇集講李世民見唔倒武則天最後一面)。」因為講緊武則天有孕,但以常理李世民冇可能、亦冇機會令武懷孕。

我:「個胎係李治嘅。」姪女上星期回港表示,佢冇追此劇,祇是間中睇吓周刊嘅劇情;可能因此知啲唔知啲掛!

姪女:「都唔見有講武媚娘同李治有路!」嘩!你睇啲、唔睇啲,點答你呀?

我:「李世民剛去世果晚,武媚娘傷心欲絕,李治安慰佢並擁入懷中,跟住...(冇交待)...我估係果晚發生關係掛!套劇講左,個仔係李治嘅。」

姪女:「但歷史不是說皇上病重,武天天去伺候,剛見到李治已經有路,那時皇上仲未死。」我之前睇過一套講武則天嘅華語劇,真係講皇上彌留之時,李治與武在其床邊攪野。

我:「呢啲係野史!」

姪女:「

歷史同電視劇太不一樣囉!」嘩!駛唔駛咁嚴重呀?

我:「睇劇駁劇,唔好咁執著啦!」

姪女:「想了解清楚歷史是怎樣的。」

我:「咁就睇歷史書,唔好睇劇咯。」

姪女:「李治同阿爸的女人在寺廟攪完,還明目張膽有了再帶回來!Anyway, pretty crazy(唉!算啦,亂嚟嘅)!」李治都唔知係自己嘅骨肉先攪笑!咁其他繽妃同第二啲人攪完,話係佢嘅,佢又信咯喎?

我:「辯機出現最無聊,唐朝男女關係都好離譜!」

姪女:「就係,不知所謂!」

「無線」之前聲稱此劇是濃縮版本,但係節奏超慢(有些情節根本可有可無);但係有些情節又精簡到離譜喎:

一. 武則天從感業去逃走,經已束了短髮!那她怎可能瞞倒寺中各人?

二. 李世民中毒箭/毒煙死唔去經已奇聞啦!仲轉眼間行得走得,完全唔似曾經死過番生!

三. 李世民好得快之餘、亦死得快!忽然之間,劇本要佢死,佢就即死---真係未許留人到五更!

四. 武媚娘回宮後,高陽公主送來假髮!真係驚嘆唐朝有咁好嘅假髮製造技術呀。

五. 睇劇最怕係形容女角美若天仙。因為觀眾一定會比較:姪女初時覺得范冰冰靚(我則從來唔覺!我覺得佢係帶左有色隱形眼鏡,所以眼神怪怪咁),但上星期佢返港時,也認同扮演徐慧果位更靚(呢樣我認同)。我之前睇過「越王勾踐」,該劇色演西施果位姐姐真係....唉!最近「無線收費台」播「神鵰俠侶」,色演「小龍女」果位似係男扮女妝,橫睇掂睇都表達唔倒金庸筆下小龍女果種不食人間煙火嘅出塵形態。

哈!又話睇劇唔好駁劇?我係講唔好以睇歷史嘅心態去睇啫,冇理由當觀眾白癡嘅都唔出聲架。

 

 

回應 (3)
我要發表
2015/06/18 19:14:26 回覆

我最近無心正事才睇武劇,一開始已覺得不知所謂!

小龍女非陳玉蓮莫屬,只有她才似金庸筆下不食人間煙火的美女!王語焉也是非她莫屬!

2015/06/18 18:02:53 回覆

唔知「無線」播之前有冇人負責睇吓套劇先?正是:做野要過得人,先要過得自己!或者真係慣性收視令人有惰性,冇競爭便不思進取!

ivina
ivina 2015/06/18 17:11:52 回覆

我睇預告都覺得頭髮冇可能長得咁快

user