婆媳

2015/06/20 16:44:40 網誌分類: 親情
20 Jun

之前關係曾經幾差, 不過今年奶奶包粽, 特登叫老爺拎俾我食, 可能知我生完bb之後覺得自己肥左所以成日話食少d, 食淡d, 所以特登包d健康粽俾我食?

老爺話d粽係仔仔都食得, 跟住我就覺得, 可能奶奶包既時候都想個孫食...

不過燒餅強調d粽係奶奶特登包俾我食。我都相信, 始終, 上次我返去佢地度食飯, 奶奶知我鐘意食生菜, 就自己去買生菜俾我食, 而當時我唔知係奶奶買既。

老人家希望一家人齊齊整整, 過左去就抹左佢?

其實奶奶有時都幾好, 因為佢手工好好, 有時被袋呀bb牀鋪呀果d, 買塊布俾佢, 佢就車好俾我地啦。

然後, 我相信d粽應該都真係包俾我食。我想多謝奶奶又唔知點多謝...

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..