為「錢」辛苦為「錢」忙!

2015/06/22 07:31:41 網誌分類: 生活
22 Jun

匯豐銀行150週年紀念鈔票,我抽倒兩張。尋日去尖沙咀攞,差唔多唔駛等便攪掂。不過,尋日天氣好差:又落雨、又出太陽,又濕又焗,冇咩嘢事都唔想出街!

出銀行門時,當然有人問我賣唔賣啦?

我:「睇吓咩嘢價囉!」

收購者:「單張呀?未知號碼六百。」咁睇左如果係444,會唔會唔要架?

我:「唔賣。」

行前幾步,另一收購者:「賣唔賣?」

我:「幾錢?」

答:「六百。」

我:「唔賣。」

兩張紙幣成本價$760,兩張賣$1200,即淨賺$440----一來「死死聲」唔好意頭、二來果三個月嘅利息呢、三來我嘅時間咁唔值錢嘅咩?果條「毛」都值一億,我得四舊?七百幾蚊買兩件玩具,我玩得起啫!

如果我一早諗住用嚟炒作嘅,梗係第一時間就去攞啦,點會等到依家!平生最怕排隊----要等位嘅酒樓唔上,要等睇嘅醫生唔睇.....

再者,我覺得我兩張紙幣號碼都幾靚吖:602018,602019

慶幸冇抽倒三十五連張啫,嘩!成幅壁畫咁大,搵掟安置佢都成問題。

 

回應 (2)
我要發表
2015/06/22 23:00:49 回覆

我無抽,怕煩!試過抽澳門果的,除船票也是得六百元利潤。

2015/06/22 12:32:16 回覆

個號碼真係幾靚~

user