樹熊

2015/06/30 10:46:44 網誌分類: 娛樂
30 Jun

J2有個旅遊節目, 有個台灣主持去左新加坡食野, 之後好快個鏡頭就去左澳洲?!

本來佢去參觀澳洲一個伯伯既賣台灣刈餅車, 點知跟住就返埋工, 開始WORKING HOLIDAY (我覺得個節目要連貫少少...)

個主持之後又去清理樹熊住既地方, 然後玩樹熊。

原來樹熊一日睡十幾個鐘, 4個鐘用黎食野~ 正喎。又好乖, 乖過仔仔好多。

個主持抱住樹熊...我睇落去, 樹熊同仔仔既身體比例差唔多, 而樹熊同個主持既比例, 亦同我同仔仔既比例差唔多...

望住樹熊, 掛住仔仔.. 仔仔嚮佢爺麻度, 我嚮我媽度趕功課... =.=

快D趕埋D功課去抱樹熊... 唔係... 去抱仔仔返屋企。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..