吹牛市

2007/11/22 14:22:18 網誌分類: 經濟
22 Nov

前日V形反彈,反得好奇怪,睇番,原來係因為有減息謠言。「謠言」,是事後的講法;當時,是叫「消息」。點解會有謠言流出?當然係有人放出黎,而放出黎令個市V形彈番上高位,大戶先可以散貨。於是,信消息的散戶就會被人當羊仔咁殺。

消息,永遠只是短暫,但短暫的力量都可以好勁,勁到可以V成咁。當一個市場可以因為一單消息而大起大落,真係好唔健康。呢D市,有個名,叫做「吹牛市」,吹出來的牛市,英文叫"Bull Shit Market"。

記得何博士話年底見四萬點,呢D流料消息真係信半成都死得人多。都係果句,如果香港股市可以一年升到20%,香港已經發過豬頭。就算10%,其實都好好。但而家個市係一日之內的升跌幅可以以千點計,真係炒到顛左。

最近好想對股市多了解一點,打算報個短期course,近日搵緊課程資料,原來學費都可以幾貴……

回應 (0)
我要發表
user