「無線」的整容天地

2015/07/01 10:38:03 網誌分類: 影視
01 Jul

「無線」依家播緊套「風雲天地」,計我話,應該叫做「整容天地」至啱!

劉君個樣,唔講都唔知佢就係十幾年前那位鄰家的小孩!真的是仔大十八變---變到眼耳口鼻都唔同晒,講嘢都好似要就住嚟講:驚個口會裂開?眼神又怪怪咁,好得人驚---總之似係奸角啦!

嘩!幾個年輕女角亦不惶多讓。唉!卿即使本非佳人、豈馬都仲似番個人樣吖;何解攪到自己唔知似咩嘢?

一位濃裝艷抹---驟眼睇有啲似「白姐姐」,再睇真啲(唔係駱駝),又有啲似「夏惠姨」!

另一位好明顯,無論眼、鼻與下巴皆與之前不同----但唔係靚左,而係雙目無神,面形怪怪:上寬下窄!

仲有一位,好多角度睇都似醜版「溫碧霞」----東施效顰!

總覺得依家啲「靚妹」無嘢好做,搵嘢嚟做!好端端一個人做咩嘢要整來整去呢?仲要越整越難睇,越整越難分出甲、乙、丙、丁;觀眾都分唔出誰是誰?反正個個都係V殺面、挺拔鼻、厚唇......

整鼻、整唇經已好普通,所以好幾個藝員打botox攪到咀唇好似條孖潤腸咁,咀撓撓成個八婆咁款,好睇咩?

木偶鼻?可以還原嘅,真係多多錢都駛!難睇至極。

如果係修眼肚、加牙貼呢類小型修飾我覺得無可厚非;不過,依家個個藝員都加牙貼,反而「阿姐」冇!難道阿姐唔捨得駛呢啲錢咩?我相信佢崇尚天然,而且身體髮膚,受之父母,冇咩嘢必要咁做啫!睇吓啦,人地咩嘢都唔整都紅左幾十年!

田蕊妮唔靚,低係人地有演技,睇落令人舒服!「風雲天地」睇到人好唔舒服,即使阿姐點撐都死!

回應 (1)
我要發表
ivina
ivina 2015/07/05 08:32:10 回覆

好多角度睇都似醜版「溫碧霞」--> 同意

user