玩頭髮

2015/07/06 10:18:08 網誌分類: 嗜好
06 Jul

由細到大鐘意玩頭髮~

細個時玩婆婆既頭髮, 依家玩k2姪女既頭髮。

 

今日本來想去買頭飾, 點知 「目訓 口係 頸」, 如果搭車去 深 水 土步 就辛苦d。

結果想繼續 目訓 覺。

不過又 目訓 唔到喎...

 

姪女起身, 佢要返學, 我幫佢整左個靚頭, 加左個有水果既夾仔, 好好睇。

前幾日我見到有個少女條辮有塊檸檬, 上淘寶睇, 都好多水果款既夾仔同橡巾, 不過原來姪女都好多水果頭飾架啦... 我幫佢執個頭飾櫃時發現左, 佢既頭飾多到整幾個月唔同都可以呀。

 

即是話, 個天唔想我浪費d錢黎搭車, 更唔想我浪費d錢再買頭飾俾姪女...

因為點買都唔夠佢屋企既頭飾靚, 我肯定。

 

本來仲想買舊「海棉寶寶」盤髮器俾佢, 但佢頭髮剪到碎碎地, 整唔到「海棉寶寶」。 (本來仲想買個「蜈蚣編髮器」俾佢整辮辮, 不過頭髮咁碎, 冇用)

而我呢, 呢幾個月就係為左整個「海棉寶寶包包頭」, 頭髮唔偷薄, 所以好熱, 好在已經勉強整到個包包嚮頭後面, 好得意。

其實我想整嚮頭上面...

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..