漫不經心

2015/07/06 19:05:07 網誌分類: 教育
06 Jul

到底k2既小朋友係咪有漫不經心既特質呢?

當一個櫃桶由好亂變得好整齊, 我問姪女覺唔覺執整齊左, 佢話唔覺...

水筆放左嚮一個透明膠袋入面, 佢嚮櫃桶倒左出黎, 只係話唔小心倒左, 冇動機放返落透明袋。

跟住我話: 「放返落去, 整齊d, 易搵d喎。」

佢唔係咁想放。

跟住我就話: 「姑姐執左好耐, 你唔放返好, 姑姐會唔開心架喎...」

跟住佢就話好。不過都係我放返d水筆落去。

 

(組織力呢樣野, 可以由整齊既環境同肯執野既大人潛而默化訓練出黎)

 

相反地, 佢個同學仔好似細心d。

佢同學仔有野想丟落垃圾桶, 會問垃圾桶嚮邊, 同埋佢想自己丟垃圾。

係屋企文化問題?

定係... 佢同學仔黎到呢個屋企, 基於禮貌, 會禮貌少少?

而事實上, 我對佢同學仔都幾有禮貌。只係,... 我唔係真係想佢出現 XD

 

話說姪女有兩個男同學仔, 兩個男同學仔都好鐘意佢。

第一個, 幾活潑, 見佢嚮樓下玩, 同佢媽玩, 幾好。陽光男孩。

第二個, 肥仔...話自己食得晒一碗飯... 有少少同我姪女爭執, 不過睇得出佢鐘意同姪女玩。

只係先入為主...

 

其實漫不經心唔只我姪女, 個肥仔既媽媽都有少少漫不經心。

佢媽媽冇我媽電話, 冇話個仔幾時返返去, 我媽又冇問佢想個仔幾點返返去佢鋪頭...

於是,6點一到, 我就話快d帶返佢去佢媽媽鋪頭, 唔係搵仔都搵唔到。

甩難 (其實... 我唔慣姪女同個男仔一齊, 嚮屋度~雖然只係捉棋同填色), 唔使睇住2個小朋友 (我媽洗衫)。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

ivina
ivina 2021/12/09

{#iconb_69}

ivina
ivina 2021/12/09

英文版UPLOAD緊

wongi
wongi 2021/11/06

送上星星。姜B魅力很厲害,他的影迷在金鐘的麥當奴排隊,在mirror 樂隊前拍照啊!場面熱鬧啊!

淺雪
淺雪 2021/10/30

你都幾多想像力..不個鍾意一個人或一首歌..係冇理由可言..