賭馬生涯原是夢(三)結局

2007/11/23 22:40:25 網誌分類: 賽馬
23 Nov

到後來..到一新環境工作...那個師傅...人稱馬王..聽他講馬..滔滔不絕...我問他是否鸁了很多錢..?他一臉不悅..以為我嘲笑他...過了不久..他借了一份馬經我看:

叫老x馬經...當時我買馬不到三個月...只是看日報馬經版..從不買馬經..也不想過

沈迷...看到這份老x馬經...嘩...好似三國誌...原來賭馬咁複雜??又話上海邦...英國...澳洲....亞劉備...同關公..關係密切...曹操大熱的馬就死火...要買孫權的馬..

仲有哪些馬個馬主肥王..同瘦張係老友...可能一Q..返黎.........馬王對我說:想鸁馬..要懂這些...按照他的岝法有時真會比佢吼中...但也不見得會鸁錢..過幾年...又遇一個馬神...佢叫雞叔...自誇是驃叔師弟...隻馬一望就知佢有冇火...有冇力..

佢仲話經常去看晨操...後來佢介紹的馬...原來也不礙如是...後來發覺要以往績為根據...一塲馬十四隻..十隻都有往績根據..咁點揀..有人又話要結合狀態...最後一樣死火...所謂精益求精...原來不能用在賭馬身上...有心栽花花不發...無心插栁栁成蔭...自己發覺..當初自己不懂甚么賽馬知識...也可一個月中三次孖Q...有成四萬元..每次只需四十元足夠...點解後來不可以??就是人的不知足...大貪..如果當賭馬是投機..那就是犯了大師講的沒有嚴守紀律..資金管理不當...即是不懂止蝕...

十多廿年..見人賭馬十個九個都係輸...最叻那個鬼佬賭神..又會死得咁早...

賭馬賭乜都好...知止就腦定.不能太認真...塲塲賭更快輸死.....告訴大家一個傻方法.我當初就這樣中幾次孖Q...不要對馬有感情...也要忘記所有的專業賽馬知識..

打開日報馬經三T貼士...買位置Q二串三.一拖二...只須四十元...看看假設有十個名家..頭塲那些馬..十個人都貼做膽..唔好要..有七個貼脚...你可做膽..拖脚要 揀..

十個只有二個人貼...另一隻十個只有五個貼..下一塲如是...小弟就這樣中了三次孖Q...後來知識越多越失敗...又大貪.邊會鸁馬...鸁一次都輸返十次..日後小弟希望再以這方法提供大家參巧...各位如有更高.本小利大的方法...愿賜教...

綜援人仕.宗教人仕..未滿十八歲.年青有為...請勿仿傚..!!

回應 (0)
我要發表
user