香港勝在多無業遊民!

2015/07/12 10:47:25 網誌分類: 時事
12 Jul

廿幾年前,上落班時有所謂繁忙時間;咁即係非上落班時間,便是非繁忙時間,這些時間無論搭車、搭船都有位坐,那些唔駛上班嘅有閒階級,便多利用這些時段行街、濕平、high tea...呢啲一係上流人(唔駛做又有錢駛)、退休人(有冇錢駛都唔駛做)、家庭主婦(襯住屋企人返左工、返左學先得閒行吓街)、小三/小四(老細唔響度,去邊都得啦)...

曾幾何時,香港冇左「非繁忙」呢個時段,你任何時間乘車搭船都一樣迫!噢,原來香港有閒階級越來越多----多左好多有工唔做、有學唔返!咁就梗係得閒啦。如果佢地老豆大把,唔駛做、伸大手板有錢攞,別人都唔理得咁多,鬼叫人地好命呀!但係佢地衰到冇嘢好攪,用啲時間嚟攪亂香港!

------------------------------------------------------

多團體集會一人被捕 警譴責破壞法紀行為

多個團體昨晚在旺角西洋菜南街集會,期間發生衝突,一人涉嫌在公眾地方行為不檢被捕。警方發表聲明,強烈譴責破壞法紀的行為。

過百人晚上在旺角警署外,聲稱要聲援示威期間被帶走人士。部分人戴上口罩。數十名軍裝警員在場戒備。現場消息指,旺角西洋菜南街晚上有本土派人士聲稱要驅趕行人專用區部分演唱人士,與警方發生衝突,警方傍晚一度施放胡椒噴霧驅趕。警方指被捕男子二十二歲,涉嫌在公眾地方行為不檢。而一名女街頭表演者懷疑被人使用氣槍射傷腳部,須送院治理。

...

警方凌晨發表聲明,強烈譴責破壞法紀的行為,指集會人士互相指罵及推撞,曾將他們分隔,並多次勸喻及警告集會人士,但有關人士拒絕聽從,亦推撞在場的警務人員,阻礙警方執法,影響其他道路使用者及商鋪營業。警方不排除有進一步拘捕行動。

http://news.tvb.com/local/55a186796db28c1845000001/

-------------------------------------------------------------

難為了警方。拘捕左又點?告唔告得成?告得成又點?大部份法官結果咪搵藉口放生佢地!淨係拉佢地、搜證、告佢地...都花納稅人唔少錢,但係人地有狀棍兼法官幫手,真係可以無法無天,目無法紀架!

依家香港良好市民固然無奈、做警察亦無耐奈,香港真係前途似咁!

回應 (0)
我要發表
user