姪孫演折子戲

2015/07/20 07:35:53 網誌分類: 生活
20 Jul

響美國土生土長嘅姪孫女不知何故,竟然愛上粵劇!更難得嘅係佢父母(即係我姪仔/姪新抱)又全力支持。

佢前後學左兩年,據佢講:佢識得唱「唐伯虎戲點秋香」、「游龍戲鳳」.「折梅巧遇」同「拾釵」選段。以佢來講,在家講廣東話,出外講英語,中文字差點係完全唔認識,所以學唱粵曲祇能靠聽及模仿,唔識睇中文但係要背晒啲曲。佢今年八歲,但記憶力強,亦冇懶音,最緊要係佢好有表演慾。

今個星期佢響美國嘅藝術機構應邀回港匯演,姪孫演「唐伯虎點秋香」平喉,另演「游龍戲鳳」子喉。

唐伯虎

Hazel Ng's photo.李鳳姐化緊妝

阿媽與我,邊個靚啲呀?

跟佢一齊應邀回港演出嘅小朋友共十一位,姪新抱上星期回港與姪孫參與彩排後,認為姪孫響唱果方面尚有進步空間;佢whatsapp我,問我可唔可以幫姪孫執曲?因為其他演出小朋友一早回港搵老師執曲;依家才搵人實在太遲!但由於姪新抱要先前往上海公幹,結果上星期五零晨才返港。所以星期六匆匆忙忙同姪孫執左一小時,尋日正式演出啦!

小朋友記憶力真係非同小可!我初時好擔心響咁短時間內糾正佢唱嘅方法,可能越幫越忙;沒想到我一指出佢嘅錯誤,佢即時便改得倒!心想:希望佢瞓醒覺都仲記得啦!

我係第一次睇小朋友做折子戲。最初係冇咩嘢寄望嘅,但係真係冇諗過其中不少小朋友係好有粵劇細胞嘅----唱方面當然唔可以要求太多,但係粵劇做手、佢地真係做得有板有眼架。至於姪孫,做方面問題不大,唱方面較之前真係進步左,雖然仍然差一點點,但係佢得果八歲人仔,都唔可以太苛求啦!

尋日演出者最細嘅祇得三歲!我三歲果陣都唔知識行未?

講真吖,呢班小朋友,響粵劇方面前途真係無可限量!

回應 (3)
我要發表
2015/07/20 22:59:56 回覆

尋日真的睇得很開心!小朋友演出得中規中矩,唱也有板有眼,叻過我呀!

2015/07/20 14:36:31 回覆

佢叻啲,我冇佢喧膽大包天!

2015/07/20 10:58:45 回覆

姑婆咁叻,姪孫都有番咁上下喇! {#icono0_45}

user