細胞分裂

2015/07/26 10:33:22 網誌分類: 政治
26 Jul

政情:智遠組黨出選

主流泛民黨派今日會舉辦退修營,商討政改否決後嘅最新政治局勢、與中央及特區政府嘅關係、以及年底區議會選舉同明年立法會選舉嘅協調部署。據了解,主流泛民除咗面對傳統對手建制派及近年崛起嘅激進本土派外,即將又要迎戰因政改爭議而分裂出來嘅溫和泛民,面臨三面夾擊。據悉已被民主黨(白鴿黨)踢出黨嘅立法會前議員黃成智、以及早已跟白鴿黨貌合神離嘅立法局前議員狄志遠,已決定正式組黨搶攻未來兩場選舉,大混戰一觸即發!

有金主撐 下月赴台取經

我哋接獲可靠消息,黃成智同狄志遠已決意籌組新政黨,並獲得多名支持「和理非非」(和平、理性、非暴力、非粗口)嘅「金主」(我真係想知係邊啲金主?會唔會又係死肥佬呢?佢見依家班「飯人」攪到神憎鬼厭,會唔會另外搵班所謂較溫和人士另起爐灶,等佢啲衰嘢可以借屍還魂)出錢支持,最快可在十一月區議會換屆選舉投票前成立,打正旗號派出約十名溫和泛民及中間派人士參選。即使未能趕及於區選前成立,該批候選人亦會以聯盟方式出選,希望在過往只有建制派與主流泛民對決嘅區選中,殺出一條新血路。據悉,黃、狄二人將於下月初赴台灣取經(又係台灣?一個二個當台灣係佢阿爺?係取經、定係取錢?),並商討籌組新政黨嘅細節。

籌組後嘅新政黨,亦會全力參與明年立法會選舉(咁仲駛講嘅,組政黨梗係為參選啦!選贏左「黑金」、「白金」都袋袋平安)。當中最理想係喺五大直選選區各派一人參選,最少亦會於當選門檻最低嘅新界東及新界西各出一人,希望借助比例代表制嘅特性,以不多於一成得票在兩區各取一席。人選方面,黃成智當然係出戰新界東嘅不二之選,新界西方面則有傳為做過葵青區議會主席嘅白鴿黨前成員周奕希,亦不排除會派新面孔參選。

新東補選 參戰未達共識

據悉,新政黨唔會「明刀明槍」向白鴿黨等主流泛民黨派「撬人」,但若有志同道合人士自行退黨再要求加盟(真係有金主嘅,唔駛叫都大把人自動過檔啦),新政黨亦無理由拒絕。

對於因湯家驊辭職而引發、預計明年初舉行嘅立法會新界東補選,據聞黃成智與狄志遠對應否參戰有不同意見。黃成智認為,今次補選係為新政黨宣傳嘅最好機會,即使明知勝算不大亦應一試。不過,狄志遠則認為補選係單議席單票制,派人參選極可能會與主流泛民候選人「攬住一齊死」,讓建制派漁人得利,令新政黨背上「隱形建制派」、「建制B隊」等污名,損害其公眾形象及長遠發展。其實狄志遠嘅憂慮不無道理,但最終要睇黃成智能否戰勝個人參選欲望,以大局為重。(咁佢都好慘嘅,落選後「三失」呀!佢算唔算溫和?唉)

回應 (0)
我要發表
user