救救我們的下一代!

2015/08/04 10:20:44 網誌分類: 教育
04 Aug

昨晨去醫院覆診,遇著兩件事,心裡感到不吐不快。

早上繁忙時間等專線小巴,等了接近廿分鐘才有車!我相信有班車誤點,因為平日頂多等十分鐘。正因為候車時間較長,乘客頗多!雖然衹是第二個站,我上車後便已客滿。

上車後我心裡盤算緊一些事,冷不防小巴突然停下。我抬頭一望,見身在土瓜灣,車前有一約廿多卅歲男子企左響小巴前面,雙手攤開攔住架小巴,目露兇光,咀裡念念有詞;但因為司機並冇打開車門,所以聽不到那人講什麼,祇可以肯定佢係鬧緊個小巴司機。

又難得喎!司機並冇打開窗跟他對罵----正是一隻手掌拍唔響!果位仁兄鬧左一輪,自己冇癮走回行人路上。還好那裡是小巴站頭,所以即使滿客、小巴也駛得頗慢,否則佢咁樣衝出嚟,分分鐘俾車車死!

小巴繼續前進,司機才開腔:「依家香港地「民權」太大啦!有位唔俾佢上就話啫,冇位點俾佢上喎!佢要投訴咪向小巴公司投訴囉,佢鬧我都冇用架,真係惡就得咩?」

坐在司機位後一位婆婆搭訕:「香港地啲後生仔冇鬼用,香港政府更加冇用;拉左人都仲要等成年先審,真係等到人都死埋、唔駛告添(佢講緊雙貪?唔駛吖,最近廉署拉果班人中,其中一位當事人咪唔響度囉)!你睇吓星期坡,政府話咩就咩嘢,邊個敢反對?你睇吓澳門,澳門人勤力工作,政府有盈餘便派錢回饋市民;(澳門人勤唔勤力我唔知,不過香港都好多勤力嘅人,祇不過係上左年紀嘅人囉!後生果啲唔怕得罪講句,十個之中遇倒一兩個正常嘅僱主都要還神---我舊公司喜歡聘用年輕人,呢樣係我經驗所談)」估唔到婆婆都好留意時事喎!

回程時,途中有一對母子上車,就坐在司機位後的雙座位。兒子先上,卻叫母親坐入窗口位。後面一位婆婆對兒子說:「好乖喎!讓個窗口位俾媽咪坐。」

該位媽媽面紅紅答:「佢係怕晒,所以叫我坐窗口位!」

如果係果位媽媽錫住個仔,怕佢晒親,咁嘅安排無可厚非(咁咪縱到依家啲年青人唔捱得囉);但係因為個仔自己怕晒,己所不欲、卻施於娘親!唉。

香港教育係咪好失敗吖!教到人人都自我中心,當自己係「倚天劍、屠龍刀」?所以可以號令天下,莫敢不從;「倚天」一出,誰與爭鋒?

回應 (2)
我要發表
383383
383383 2015/08/13 06:39:18 回覆

近日,坐了兩次深圳地鐵,發現內地人讓座的風氣很普遍。

中港兩地的年青人,單就讓座的風氣,已經差很遠。

是甚麼原因呢?

唉!年青人,都是家長及老師教出來的。誰之過?

2015/08/05 07:09:29 回覆

係地鐵同年老的人爭位坐就係下一代,佢地啲父母重讚叻仔,唉! {#iconb_235}

user