黄絲藍絲的標籤

2015/08/04 11:16:31 網誌分類: 生活
04 Aug

最近香港出現很多令人憤憤不平的事件,自已沒有做鍵盤戰士很久了,剛在討論區內寫了些東西,就放在這裡記錄一下:

sammychan 寫:毛大嬸的港人優先已經變為港人憂先嘞,以往知識份子風骨,校委會擺明唔順你做副校,楘生好自己辭任啦!

俾台你落但殲撐,候雞叫人圍!黑社會鬥人多?終於校委會講出個不成理由的方法拖延,陳副的功利心重立即反彈,用盡一切方法去反擊,咁又係知識分子應做的嗎?

一切源於地想倒梁倒到出晒血,點知狼鷹就係靠臉厚心黑上位話之你,於是章法失晒亂晒籠!

黃絲呀,你將我等半中立人仕的心寒晒,將香溯的前途斷送,所謂何事?是擇善固執還是橫蠻無理?你是否仍有社會責任與政倫理?



老闆...都係嗰句...平常心啦...香港亂象已成...

個社會發展已經唔係以前幾十年我地生活過緊社會喇...學嗰位學生會會長話齋:呢個係以武制暴嘅時代...得兩個選擇...順和逆...順我者生、逆我老...衝擊... 無其他選擇...所以我加小小盬: 而家係以武制暴嘅法西斯時代...思維係:只能係佢地以武制暴,係光明嘅,對家以武制暴就要鞭屍:黑警黑法官、7警私刑...係黑暗嘅...就係咁樣二分法...

喺咁嘅二分法底下...啲人嘅思維就會好易分得出你係邊類人...你係黃絲定係藍絲...

無可選擇底下...我地就會被加上藍絲標籤....

其實我都無所謂...只要星期日去旺角睇一睇嗰班鳩嗚...我都會慶幸唔係黄絲帶...那班騎騎呢呢...扲住枝旗周圍FING...上兩個星期..仲見到個幾個鬼佬去到個枝旗手面...唔知係唔係問佢地...拎枝鬼佬國旗嚟做咩...班人同剛剛星期日嗰班戴住個胸圍喺衫外面去遊行嘅人一樣...咁騎呢...我慶幸唔係呢班對社會有破壞...無建設嘅人囉...

 

回應 (1)
我要發表
2015/08/07 19:02:22 回覆

目前嘅環境就係、老嘅心黑、嫩嘅戇居。咁搞法點會唔亂?

user