火龍果

2015/08/13 10:15:04 網誌分類: 健康
13 Aug
個人對火龍果冇咩好感:覺得佢淡而無味,食完得個飽字!
早兩個月中學同學聚會,F同學用膠盒裝住個切左件嘅紅肉火龍果,大家分嚟食;食完我對火龍果改觀喎,紅肉火龍果較白肉好食好多---又甜又多汁!不過好似奇異果咁,最初出金奇異果,我都覺得好食架,但係食食吓又覺得唔係咁好食!台灣蓮霧最初來港係淺綠色嘅,後來出左紅色之後,就冇再食淺綠色果種;人就係咁衰架啦:貪新忘舊!
不過,撇開佢好唔好食,火龍果係好有益嘅!

口感細緻多汁、顏色鮮紅的火龍果,是夏天消暑的水果。炎熱的夏天,回到家吃一口冰冰涼涼的火龍果,馬上透心涼。專家表示,火龍果不僅含有豐富的維他命B、C及礦物質,還有膳食纖維及果膠物質,具有潤腸通便的效果。  

每年6至11月間,是火龍果盛產時期。台南區農業改良場場長王仕賢指出,由於火龍果收成快,近年來全台各地種植快速增加,面積已超過1800公頃,主要栽培地區以彰化縣種植最多,其次為南投縣、屏東縣、台南市及嘉義縣等地。  

王仕賢表示,火龍果又稱紅龍果,是仙人掌科的熱帶果樹,分為越南白肉種及改良紅肉種,兩種風味各有千秋,白肉種口感清甜爽脆,紅肉種口感細軟多汁,富含維他命B、C、礦物質,以及膳食纖維、果膠物質,有助腸胃蠕動、潤腸通便的效果。尤其紅肉含有豐富的甜菜苷色素,更具高度抗氧化效果。  

如何挑火龍果呢?王仕賢建議,以挑選果皮轉色均勻鮮豔、外形渾圓飽滿、無擦壓傷、病蟲害或裂果,以及鱗片新鮮無枯萎腐爛者為佳,可貯藏於冰箱約2星期。

 

健康資訊由熱新聞提供

回應 (0)
我要發表
user