PACO名人會
PACO名人會
PACO名人會

打造澳門愛情片 梁德森撮合「雙劉」

2015/09/07 08:41:16 網誌分類: 生活
07 Sep

        硬拆「BV」初戀

        由澳門土生土長的導演梁德森執導及編劇的電影《燈塔下的戀人》,是一部百分百以澳門為背景的感人愛情喜劇,導演亦別出心裁嚴選三對銀幕情侶─鄧麗欣、黃又南、劉心悠、劉浩龍(師兄)和蔡翰億(BabyJohn)及陳慧敏(Vivian),六人首度合作,擦出愛火花。心悠師兄的「印度戀」搞笑之中不失浪漫;而處女拍戲的Vivian卻遇上其人生的寫實劇本,將難忘初戀重演一次。多得梁德森細膩執導,一部充滿澳門情懷的愛情小品將於9月17日上映,一定要多多支持!

        資深電影人梁德森畢生願望就是拍一部純以澳門為題材的電影,今次終於如願以償,他說:「本身我對浪漫愛情戲有少少情意結,尤其喜歡三套外國電影《兩小無猜》、《緣份的天空》和《真的戀愛了》,所以就揀選了三條愛情主線,當中有串連又有獨立故事。選角方面亦希望可以啟發一些可能性,就搵師兄拍心悠、BabyJohn拍慧敏等,全部第一次合作,連我自己都可以重新出發。」

        師兄:首拍愛情片

        的而且確角色配對極有新鮮感,女神配師兄,搞到首次拍愛情片的劉浩龍為爭取角色,不惜兩星期狂食增肥十幾磅,再加留鬚令樣子睇落滄桑,配合單親爸爸的角色。劉浩龍說:「我拍了7年戲都未試過拍愛情片,因為我好怕同陌生人突然咁close做對手戲,但今次的愛情線點到即止,連手都唔使拖,可以放膽去拍。而且同心悠在片中係搞笑居多,兩個鍾情印度文化的人邂逅,跳印度舞講印度話,笑料百出。」

        女神劉心悠亦有同感,非常喜歡這個角色,她說:「聽導演講完個故事已經好感動。而師兄拍戲好認真,跟他拍戲可以學到咬字清晰,講廣東話更準。我們正式拍攝前要苦練印度舞,排舞時已開始熟絡,正式拍時無隔膜,拍得好順。」

        同慧敏一齊飛

        另一對金童玉女,導演就睇中同係澳門人的陳慧敏形象清新,飱演初戀戲。BabyJohn激讚處女拍戲的慧敏,他說:「自己本身好鍾意純愛的戲,喜愛箇中的淡淡然而又好刻骨銘心的情節。這部戲完全畀到我這種感覺,亦多謝慧敏對我好信任,我們第一場戲已經係拍轟烈的咀嘴脇戲,一開始拍就感覺大家好close好投入,可以『一齊飛啦』,拍攝時間唔長,但可以好快進入狀態,而且慧敏感情好豐富,話喊就喊,唔似新人。」

        初戀encore

        能夠咁快觸動Vivian淚腺,全因劇本夠寫實,與慧敏的初戀極度相似。她說:「套戲講我和BabyJohn自細青梅竹馬,認定對方永不分離。豈料突然有機會離開澳門向外發展,戀情出現危機,其實很寫實,我的初戀也是這個原因導致分手,當年參加歌唱比賽和初戀男友分開,好似重演人生一次,所以拍前專登睇番初戀男友的信物,拍攝時喊到收唔到聲。」

        除了師兄心悠「神交得米」,慧敏BabyJohn的難忘初戀,仲有一段千金小姐Stephy遇上窮荷官黃又南的典型都市愛情故事。這對歡喜冤家,中間仲夾雜又南的肥表妹(鄭欣宜)從中作梗,最終仇人能否變愛侶?就要入場睇啦!而片中穿插多首貼切歌曲,睇戲時寧舍好feel!

劉浩龍 髮型:JayYeung@Privatei
化妝:KeikeiNg
服裝:10thshop
劉心悠 髮型:EricChow@Xenter
化妝:JanChan@AnnieGMakeUpCentre
服裝:Maryling
首飾:Bvlgari BabyJohn
髮型:EricChow@TheAttic
化妝:Winki@Vinciwinkinmakeup
服裝:MUM'sNOTHOME
陳慧敏 髮型:Vince@ILCOPOL
化妝:Cyrus Li

 
■導演梁德森(右三)率領兩pair演員暢談新戲,組合好有新鮮感。
■導演梁德森(右三)率領兩pair演員暢談新戲,組合好有新鮮感。
■戲中黃又南對鄧麗欣一見鍾情,二人能否開花結果?
■戲中黃又南對鄧麗欣一見鍾情,二人能否開花結果?
■女神劉心悠和劉浩龍奉旨談情,段情好pure鮁!
■女神劉心悠和劉浩龍奉旨談情,段情好pure鮁!
 
■飾演單親爸爸的劉浩龍超鍾意細路,同戲中兒子(左)合作無難度。
■飾演單親爸爸的劉浩龍超鍾意細路,同戲中兒子(左)合作無難度。
■雙劉大跳印度舞,女神話對手「愈認真愈搞笑」。
■雙劉大跳印度舞,女神話對手「愈認真愈搞笑」。
■陳慧敏多謝BabyJohn帶佢入戲,她坦言一拍愛上,超鍾意演戲。
■陳慧敏多謝BabyJohn帶佢入戲,她坦言一拍愛上,超鍾意演戲。
 
■「BV」首度合作就有親密脇戲、接吻等。
■「BV」首度合作就有親密牀戲、接吻等。
回應 (0)
我要發表
user

最新回應

Brian Chui
Brian Chui 2020/11/09

做得呢行,其實要食得好,先可以以更好嘅面貌示人,真係好admire你地成日有得係九龍城美食及餐廳指南入面揾到食啊

srinivas
srinivas 2020/10/19

Thanks for the best and i love it.

ghd sports

2020/10/11
islamicnuskhe
islamicnuskhe 2020/09/29

We Are Best Islamic Astrologer in The World with  35 Years of Experience. Solve Your All Life Problem With Us. Contact Our Molana Asif Ali Khan.