城市論壇:有新景象?

2015/09/08 09:12:05 網誌分類: 影視
08 Sep

「香港電台」電台及電視節目,我經已冇睇好耐,何解?言論偏頗囉!

以前間中都會睇下「城市論壇」,不過越睇越勞氣;果位謝生,根本唔係主持人,專幫泛民砌其他人!於是放棄埋,從此與港台節目劃清界線,佢執唔執笠都與我無關!依家我獨愛收聽「新城電台」。

不經不覺,果位謝生終於走左啦,真係普天同慶。

原來過去嘅星期日換左人,主持的重任交給曾在無綫和港台做記者的蘇敬恆。 不過,我對港台經已死心,所以都冇諗過收看。

結果,原來當日節目進行時出現左一段小插曲:

http://programme.rthk.hk/rthk/tv/programme.php?name=tv/city_forum&d=2015-09-06&p=899&e=322876&m=episode

劉慧卿在論壇上,誤將「中華人民共和國」講成「中華民國」,說出「香港特別行政區就係中華民國一部份」,蘇敬恆出言糾正,反被劉慧卿斥為「傻仔」:「中華人民共和國啦傻仔!我識分嘅。」並反覆強調自己並無講錯。(潑婦罵街式嘅瞓街卿:死不認錯)

論壇結束後,《蘋果日報》引述劉慧卿指蘇敬恆「好盡力去做」,並為稱他為「傻仔」道歉,其後再在facebook發文道歉,指這是她的口頭禪;蘇敬恆則表示對此無太大感受,「冇話道歉唔道歉,無所謂」。(既然冇錯,何需認錯?)

似乎呢位新任主持有啲料到喎(卿姐都敢指正)!我唔需要佢偏幫任何一邊:人便是人,每個人都有自己立場。但係身為主持人,必需要公道、持平,偏幫任何一邊都唔啱!主持城市論壇,梗加要夠硬淨:你知啦!每次節目進行中,兩邊都紮行馬,偶一不慎,節目完左就俾人圍架啦!

不過,呢次會唔會係虛火呢?鄧忍光初到港台任處長果陣都有頭威架,可惜冇尾陣啫!梁家榮接任,到依家都睇唔倒佢有咩嘢表現,還要拭目以待!

至於日後會唔會再睇「城市論壇」?都係睇定啲先啦-----哀莫大於心已死!

回應 (6)
我要發表
2015/09/08 20:05:15 回覆

哈哈,哈哈,呵哈哈....

383383
383383 2015/09/08 19:13:22 回覆

突然諗起一個笑話:

某次球賽,球証竟然在龍門前截球,加一腳,踢入左!

然後個球証話,我都係足球愛好者,踢球入龍門,是我的興趣。

哈…咁都得?

383383
383383 2015/09/08 19:09:16 回覆

我也覺得,新主持比較持平。

且看以後的發展,會不會又偏幫某一邊了。

之前的主持,成日話,主持都係人,有自己的觀點;這樣就不對了,早就應該換!

要知道,主持是主持論壇的公正及順利進行,而不是加入辯論。做甚麼身份,就要做甚麼的事。否則就亂晒大龍!如果這樣都搞不清楚,就算你幾叻,都不應做主持,而應該做辯論者。這樣,才可以服眾!

2015/09/08 16:19:31 回覆

咪另一個王照君--身在漢家,心在英美囉!

2015/09/08 12:03:17 回覆

我尋晚上網睇,身為議員又是高級知識份子,潑婦一樣!國家名都講錯?欲知心中事,但聽口中言!

2015/09/08 12:03:16 回覆

我尋晚上網睇,身為議員又是高級知識份子,潑婦一樣!國家名都講錯?欲知心中事,但聽口中言!

user