08必睇好戲

2007/12/03 18:24:28 網誌分類: 影視
03 Dec

之前齋看片頭已經覺得掂,Enchanted在美國終於上映,反應勁掂。票房No.1之餘,開畫5日收5千萬美金,史上最高感恩節票房第2位,僅次於Toy Story 2!在全美各戲院的問卷調查中平均獲A-,犀利!

套戲係將迪士尼老掉牙的王子公主劇情與現實crossover,一開波係迪士尼feel動畫,故事講巫婆將公主推落個唔知乜野坑度,結果個公主黎左現實世界(當然係真人做番啦),個公主著晒誇張公主衫,問人邊條路番去城堡,講講下野突然會唱歌,都好低能。王子仲正,問魔鏡:「公主在哪兒?」電視裏的新聞記者剛好話:「現場係XXX」王子:「魔鏡,多謝晒!」勁搞笑。

08年2月先至上,有排等,但肯定必睇。

http://www.hkheadline.com/ent/movie_info.asp?srctype=m&contid=472

回應 (1)
我要發表
2007/12/03 18:50:47 回覆

估唔到可以將動畫跟現實結合一起,或者可以考慮一下喇,謝告之!

user