幫「亞視」,打「無線」?

2015/09/15 10:49:47 網誌分類: 影視
15 Sep

亞視得富豪注資,不過唔知能否通過「廣管局」發牌果關?

昨早「新城電台」呼籲聽眾建議有咩嘢好計獻俾亞視,令佢起死回生,唔好讓「無線」一台獨大。

我同「亞視」往日冇怨,同「無線」今日亦冇仇,祇不過我依家對「無線」、同對「港台」一樣,係哀莫大於心死!

響我記憶中,「亞視」曾經有一段時期真係風光過,打低「無線」架!祇不過,大部份時間都係後者獨大;冇法子啦!六叔捨得落本---要人材有人材、要錢財有錢財!不過,俗語講得啱:富不過三代!靠食穀種?食得幾耐吖。真係好懷念周梁、葉潔馨、蔡和平揸fit嘅年代!

其實過去廿幾三十年,我都算係「無線」忠實擁躉----係「亞視」太過唔爭氣,所以「無線」節目即使唔好睇、自己唔專心睇,亦都唔會轉台!近呢十幾年「無線」都係食緊穀種,依家轉左人真係,唉!

近呢幾年「無線」真係好唔掂!編、導、演瓣瓣唔得---可能因為要用人惟親掛,話之佢演技得唔得啦!亦可能因為慳錢掛:專搵當屆港姐,又話之佢地得個樣、甚至連個樣都唔得!

至於編劇簡直係天馬行空,唔知依家啲編劇係咪不食人間煙火,淨係識得閉門造車呢?又抑或太年青,冇人生經歷,所以「愛回家」會搵一對由上至下、由裡到外都唔似情侶嘅做情侶、作到冇嘢好寫、便寫兩個大男人晚晚為左爭女人而做埋啲無聊兼白癡對白、舉動;一個大男人連搵份正經工作都懶嘅廢青.....唔知呢套劇想傳達啲咩嘢訊息?寫實?

不過,依家「亞視」即使有錢都冇用----得番幾個月咋!拍套似樣啲嘅劇都唔夠時間啦。

以前「無線」啲藝員係響木人巷長大,演技係浸出嚟嘅;依家有演技果批一個二個上左年紀,後生果批除左年青之外便「百冇」,最慘仲係一個二個整到怪形怪相(早前播完果套「風雲天地」係表表者)!演藝出身有幾位算係有演技,但係不知何解個個都岩岩嚵嚵?雖然藝員唔一定要靚仔/靚女,一套劇總要有綠葉扶持至得---但係響「老表」係列裡,同一套劇集所有岩嚵嘅人一齊,真係睇到發惡夢!

上天真係好公平架,俾得個靚樣你,可能把聲唔得!以前未有電視、淨係聽電台節目的時候,聽眾很多時因為播音員的靚聲而成為「粉絲」,其後部份播音員因擁躉多而拍電影,觀眾立刻哇然---嘩!原來心儀嘅播音員個樣....

口才好、計仔多亦一樣!N年前,某位老板問我:「Van,你信唔信矮仔多計呢句說話呢?」佢當時係講緊某位同事,人生得矮細,但頭腦靈活,轉數快!

我咁講無意得罪啲矮嘅、醜嘅人!每個人都有自己嘅優點、缺點,重要嘅係唔好錯配:邊類人做邊類嘢。

所以,祇要有個電視台能夠爭爭氣氣,做番啲正常嘅節目俾觀眾睇,話之佢係「亞視」又好,其他台都好啦!

咩嘢叫做正常節目?劇集合乎情理、時事節目則持平,咁嘅要求好低啫!

不過.....可能唔合情理果個係我喎!依家年青人真係有嘢唔做、啲人一日到黑顧住追女仔、整容係潮流、唔整至out........噢!

回應 (4)
我要發表
2015/09/15 22:05:36 回覆

為電視從業員同觀眾著想,廣管局應該發牌,唔好俾無缐獨大,質素越來越差!

2015/09/15 15:30:13 回覆

我情願睇大陸拍既抗日電視劇,就算胡鬧劇都好睇過無線。

2015/09/15 12:55:10 回覆

係呀!冇嘢睇咪反璞歸真,聽番電台囉!

2015/09/15 11:46:12 回覆

唔巖睇可以唔睇的。

user