發軟蹄

2015/09/16 16:11:43 網誌分類: 講人自講
16 Sep

契錯大佬插錯旗

口甜舌滑放飛機

腳步浮浮哭着笑

軟蹄硬嘴聽收皮

 

日前戰中廷助教認真風騷、佢話「和尚打傘」嘅目的就是要拖垮阿爺嗰隻831紅股、現在831已冧目的已達、注於收受花旗柑一事只係濕濕碎至喎!戰中廷助教仲話、若然長老會堅持要以三不「不准當長老、不准做監督、不准食黑柑」將他綁三年嘅話、佢冇乜所謂架、只不過恐怕西方極樂世界會好唔高興喎!呢嗱、戰中廷助教咁講法、雖然聽起來有點屁股幽靈咁嘅味道、但諗深一層又覺得大教館真係唔多敢對佢動真格。如果你話畀我聽、戰中廷助教係驚食豉辣炒魷驚到搬西方極樂世界出來嚇人嘅話、我係唔會相信嘅囉!我反而覺得、首先係佢係無須依靠選民投張票畀佢才有工開、其次就係即使大教館唔要佢、尚可投奔西方極樂世界、所以才會咁大口氣架咋!乜唔係咩?!

 

呢嗱、必須要依靠選民投票畀佢才有得撈嘅涼茶大叔、就冇戰中廷助教咁風騷喇!佢日前宣布、不會參與競逐下屆人民公社尊貴寶座。佢話自己混咗咁多年連屁都搞唔出一個、仲要被人當咗佢係看更、感覺好冇引。所以佢決定退下火線、讓個位出來畀班後生仔喎!涼茶大叔嘅講話令在下臭到一股意興闌珊嘅味道。唔通真係如江湖傳聞所指嘅一樣、佢怕輸?咁又好難怪佢嘅、邊個叫佢當日出口術鼓吹人家嘅仔女去以身試法?就算班後生仔冇所謂、但係班家長一定唔係咁諗啦!係冇?由其是當下曾經參與「和尚打傘」運動嘅人士陸續被判刑、令到眾多等待審判嘅後生仔個個都揗晒雞、不竟一坐監個底就花晒吖嘛!你認為呢班人讀咁多書、真係唔介意前途似咁?昨日唔恨涼茶大叔、並不等如明天都唔恨佢架!相信最清楚嘅人大概都係涼茶大叔自己喇!否則佢又點會、話唔玩、就唔玩?計我話、嗰班後生仔亦唔使怕喎、踎完監出來做唔成總經理唔係要、因為仲有份又冇王管、又冇責任、又高薪水、又多津貼嘅靚工等緊你去做架!吓、乜嘢工?答案咪就係人民公社尊貴囉!

 

回應 (0)
我要發表
user