上海迪士尼

2007/12/04 10:35:14 網誌分類: 時事
04 Dec

「這個冬天……雪上加霜!」

「一個中國 只要一個『掂o既』迪士尼」

「迪士尼~ 俾人踩到埋o黎」

「前年你打Ocean Park 他朝君體也相同」

本來已經唔掂的香港迪士尼,連海洋公園都fight唔低,仲要醜事傳千里,真係唔抵可憐。雪上加霜?一沉百踩?都是香港迪士尼自己拿來衰!計我話,港府不如同海洋公園換股,畀盛智文搞番掂個迪士尼啦!你諗下,畀海威司令騎住米奇老鼠,海獅生擒灰姑娘,盈盈樂樂去蘭桂坊飲大兩杯,再入去城堡過夜,話唔定在浪漫童話世界會易D動情,生番一兩件熊貓BB!

回應 (2)
我要發表
2007/12/04 19:00:38 回覆

唔好話我「事後孔明」〈「馬後炮」〉,當初〝特區政府〞「拍板」話要興建〝廸士尼樂園〞嗰陣,我早已經唔睇好佢喇,講真以 香港 咁嘅環境、先天條件又唔夠,試間又點可以興建極具規模的〝主題公園〞,凡事總要「量力而為」嘛,一味識得點賺錢,未學行先學走,咁又點可以一步登天呢?

當時我跟朋友、同事講不出十年之內,〝廸士尼〞將會關門大吉喔,不過我估唔到〝廸士尼〞自己咁唔爭氣嘅,好喇........現在 上海 已經「拍板」又話要興建〝廸士尼樂園〞,我喺度跟大家講:「我敢斷言將來 上海廸士尼樂園〞落成開幕之日,正是 香港廸士尼樂園〞關門之期!」

話哂〝廸士尼〞係一間大機構,佢哋會計埋條數,如果某一個〝主題公園〞長期蝕本的話,試問絕唔會再投資下去嗎?........再講 上海 本身條件優勝過 香港 千百倍,相信佢哋總唔會為咗一棵樹木而放棄整個森林嘛........

則卷小雲
則卷小雲 2007/12/04 12:31:13 回覆
香港個老鼠樂園睇怕都要關門大吉啦~
user