走了眼

2007/12/04 22:19:34 網誌分類: 議員也瘋狂
04 Dec

唉!輸了!

真係好唔扺!

宜家諗番,係自己衰,

話時話,1號真係好D,滿口煲冬瓜,B 呢 Ba喇,在宣傳單張又有雪茄總統握手照片,以為點都好D嘅。一時忘記乜乜外部勢力,被誤導了,故不選他。

2號係周星馳後人,無厘頭,連自己做邊行都朦茶茶,Sure Last,中硬。

滿以為搭個自己話傻更更嘅6號,這尾Q:2 - 6實食無黐牙。

結果尾Q真係1 - 2。

賽後簡評:

4、7內定Q,乏儀足陳.....

3號舞動全城,興一時,笑一陣.....

5號攤大手板,忘記了有八達通,過時了,看樣,似麥基,奸嘅。

8號來自外空,但不知從何而來,孰不明物體。新星誕生了......

回應 (4)
我要發表
2007/12/05 17:01:16 回覆
其實冇話抵唔抵嘅........
2007/12/05 10:08:55 回覆

CANDY 說得對, 只是選人氣, 完全沒有政綱可言, 就以梁國雄為例, 每次開會,只懂大呼小叫, 快要四年了, 全無政績可言.

何來, 她從何來, 我不想知道~

則卷小雲
則卷小雲 2007/12/04 23:22:45 回覆

  懇請大家伸出援手,給小叮叮每天投一票,因為昨晚收到小叮爸及小叮媽的留言,小叮叮三甲不入啊!就趁距離截止時限未到,請大家給小叮叮投下你神聖的一票,好讓小叮叮進入三甲內,多謝大家來支持!

miss : help!! 小叮叮選情告急,三甲不入,可唔可以呼籲吓呀 ?

可以投小叮叮一票嗎 ? 每日一投,天天開心.

http://www.baby-kingdom.com/customer/johnsonsbaby/contest_nov07/enlarge.php?id=222&cat=ls&from=e

 

多謝大家支持!

則卷小雲
則卷小雲 2007/12/04 23:21:14 回覆
根本就係選人氣, 沒有政綱可言~
user