人生可以好無常

2015/09/24 21:33:17 網誌分類: 未分類
24 Sep

 

上星期同肥仔二號兩條友去Grissini 食燭光晚餐。

咩事咁搞鬼?

首先他說過有張卡在君悅兩人食飯可以半價,他常說一齊去吖,我就答好啊,但從來都冇去過。

肥仔告訴我,某個星期日,他還要做公司事,好晚才回家吃飯,唔知係咪吃的太急抑或趕住review文件,舊食物竟卡在喉嚨,唔上唔落。都幸好有家人在,又幫他拍背又灌水他自己又扣喉,總算嘔一半吞一半,但他扣喉太緊張,弄損了變成嘔血。家人擔心他所以同時call了白車,到救護人員到達時他已經冇事了。救護員很好,見到有血都問他要不要去醫院,他諗住都好,問了知道白車冇其他order他就去了醫院。

到了醫院需要分流,分流後他情況屬於半緊急,要等3.5小時,坐了一會,有兩個插晒喉推入來,他的等候時間就變了4個鐘。肥仔見自己其實冇咩事所以就打道回府。

「如果真係吐唔出,白車來到已經救唔到我。」他說。我話「唔會,會插喉,救到你。你時辰未到啊大哥。」

他說,「我去做左張新平安紙,之前那份outdate左。你都去做張啦唔唔好拖。」

我地當晚飲左湯,食龍蝦,心太軟,好開心,好盡情。人生可以好無常,讓我們珍惜身邊的親人朋友。

為友誼乾杯!

回應 (135)
我要發表
Persie
Persie 2016/01/01 22:11:23 回覆

chanreborn,番茄,主席,馬仔,聯廣,浪子和所有這兒的網友,祝大家新一年身體健康,大計實現,開心快樂。

chanreborn,聽你說bb長大真開心,係唔係不一樣的經歷呢?我為人懶惰,不經歷了,玩下阿妹個b就算,哈哈,轉眼他都大個仔了。

浪子,熱刺今季好好機會,看他們怎麼把握了。

錢財身外物,係真的,如果身體健康平平安安真要感恩。

2016/01/01 11:25:37 回覆

祝Persie兄同各位網友2016:

Happy New year~~~

身體健康!!!

熱刺前四, yeah~~~ {#icons_cat2}

 

chanreborn
chanreborn 2016/01/01 10:32:06 回覆

Persie ,番茄,主席,馬仔,聯廣兄,和上來的blogmate新年好,2016祝福大家新年進歩,身體健康,食得瞓得,開開心心! Persie,阿B5個幾月開始識坐,又喜歡企起身(當然要大人扶),瞓醒會望住你笑,又識開始發音講説話,昨天買了新衣給他過春節,當然最大功勞都是小蜜蜂啲人奶和愛心照顧,希望他健康成長就滿足了,你們各位都要take care,錢財身外物健康無價寶.

幪面馬仔
幪面馬仔 2016/01/01 00:10:39 回覆

2016……Yeah

希望大家開開心心,身體健康。

李聯廣
李聯廣 2015/12/31 19:55:14 回覆

Persie & 各位網友:新年進步

Persie
Persie 2015/12/30 05:47:53 回覆

頑強不息的李斯特城,0-0賽和曼城,跟我們在榜首並駕齊驅!雖然短兵相接,也不禁要為他們喝一聲采。

浪子的熱刺,不經不覺上左第四,得失球還是各隊之冠。

Persie
Persie 2015/12/27 06:23:09 回覆

多謝各位的祝福。我都祝大家身體健康,生活愉快。

Persie
Persie 2015/12/27 06:21:31 回覆

浪子,恭喜,熱刺又勝一仗!

雲高爾係咁先,英雄末路!

Persie
Persie 2015/12/27 06:18:04 回覆

An unbelievably terrible result on Boxing Day, Saints crashing us 4-0! It was an overall bad performance and the players looked so tired but there was no excuse. We never looked to trouble them but they troubled us all through. A nightmarish game which I wish I had not watched!

Martina's wonder strike made me feel I was watching a right-footed Roberto Carlos!

2015/12/26 16:28:03 回覆

Merry X'mas and 身體健康!!!!

sorry for late becos cannot login before~~~

幪面馬仔
幪面馬仔 2015/12/25 18:48:54 回覆

聯廣      多謝!

 

 

李聯廣
李聯廣 2015/12/25 11:17:35 回覆

Persie and all blogmates, Merry Christmas.

{#untitled.JPG}

蕃茄
蕃茄 2015/12/23 20:47:48 回覆

chanreborn, persie

k.o. 曼城真開心 , 過埋聖誕快車睇吓 keep 唔keep到 頭1,2位. 畢竟呢十年我地呢班阿仙奴球迷經歷左太多年 由季初充滿希望, 到最後變成失望.

 

persie, 祝願在 2016年, 好運與你同在.

 

 

幪面馬仔
幪面馬仔 2015/12/22 22:14:58 回覆

{#images.jpg}

Persie
Persie 2015/12/22 13:21:33 回覆

My medical report came back with one bad result. Have to go back in three months for a re-check. Fingers crossed.

Persie
Persie 2015/12/22 13:19:16 回覆

Hi chanreborn, good to see you. I am so glad. I like this win with 37%/63% possession. I like clinical finishing more!

How is the baby? He must be very lovely.

Wishing all blog mates a merry Christmas ans happy new year!

chanreborn
chanreborn 2015/12/22 05:56:46 回覆

Persie, long time no speak . Merry Christmas to all familiar blog mates here . 2-1 win and 3 points so the gunner now is chasing the fox in 2016 ! What a surprise !

Persie
Persie 2015/12/21 12:50:44 回覆

還未有時間看星戰,已被堂妹無意劇透;我想打爆她個頭!

買了星戰原裝白兵電話套,本來看到有款係BB8,係堂妹至愛(她有個從Apple Shop買的BB8在家碌來碌去),理應買給她,不過我太嬲了,唔買給她!

Persie
Persie 2015/12/21 12:49:37 回覆

哥迪奧拿鐵定離開拜仁,應該投向英超(假設曼城);如果摩佬投曼聯,真係好睇過戲!

李聯廣
李聯廣 2015/12/20 11:35:43 回覆

摩連奴下一站 --> 紅魔?

Persie
Persie 2015/12/19 12:09:24 回覆

寫完一大段巴塞/阿仙奴2011又冇左,頭條討厭到爆,趕客!

Persie
Persie 2015/12/19 10:31:45 回覆

我follow LvG 多年,熟知他用人之道。他俾好多機會年輕人,Xavi年紀輕輕時如何在巴塞出頭?LvG給他的機會唔少。誰有眼光提攜當年紙板人般又高又瘦腳法又麻麻的湯馬斯梅拿任前鋒?結果他攝青鬼般來去無蹤在禁區入球。不過在曼聯陣中,他常捨棄A Young唔用,又一場提拔幾個新秀,輸左波就自然係他的問題;贏左就係他眼光好。

巴塞盛放,西班牙奪目贏歐洲國家杯2008+世界杯2010+歐洲國家杯2012,一副前無古人的氣勢,令高控球率被奉若神明。我只能說足球並無一條既定方程式,水能載舟亦能覆舟,高控球率一定唔係一切,過猶不及,仲死。

Persie
Persie 2015/12/18 10:09:47 回覆

番茄,車仔班球員係好叻整走領隊的,記得AVB係點死?係俾以泰利為首的球員玩到死。摩連奴夠晒大名,但他們一樣有能力玩死他。

蕃茄
蕃茄 2015/12/17 23:52:12 回覆

摩連奴被炒, 英超沒有了他, 可能會小左d話題. 而車仔原班人腳, 由上年冠軍變成今年快要護級, 戰績大插水, 是英超一大無法解釋的奇案, 亦是足球令我們著迷之處: 不可預測.

Persie
Persie 2015/12/16 21:28:47 回覆

聯廣,我當然支持阿仙奴,希望他們能打出漂亮一仗。

李聯廣
李聯廣 2015/12/15 13:10:33 回覆

Persie, 兩愛隊對碰,你捧邊隊?巴都未必贏梗

雲高爾應被盛名所累,保守打法就係怕輸。控球在腳打法不適合

Persie
Persie 2015/12/15 12:43:03 回覆

唉,同巴塞真係有緣到咁?😳😳

Persie
Persie 2015/12/13 16:30:11 回覆

聯廣,係啦我都係太認真。故事描述買貝沙,兩大人「兄妹相稱」唔同房睡,加一個BB和姐姐,三房單位要幾多錢?炒幾隻股票買得到?主角份工冇得按揭喎,full pay!兩人名,生死契定5/5?有時職業病,咩都analyze一番,然後覺得冇可能。

我冇輸好多,係隻#2828輸緊幾萬蚊,但看到甚麼燈神,鑽石底,然後一再破位,都覺得幾討厭。我覺得輸得多的網友看到個心會唔舒服,但該位兄台係做大事的人,仍可大方回應。

你說得真好,認真就輸了。

昨晚曼聯輸左,雲高爾面目無光。點解要換費蘭尼呢?總之係抵輸,唔係輸運。車厘子連敗兩「班霸」,勁到爆。

李聯廣
李聯廣 2015/12/13 10:59:18 回覆

股市沒有真正股神,同樣也沒有真正燈神。所有什麼沽空大王、主席、教主等全為戲言,如網絡名言:「認真你就輸了」,不用認真看待。而美少女故事,簡直是匪夷所思,究竟有多少真實,大家心裡有數。網上交流,是否真誠,可說是日久見人心。主版變成咁,與交投淡陸SIR投入少了有關係。

Persie
Persie 2015/12/12 15:29:34 回覆

馬仔,不必認真,我見到他的預測又明教甚麼的,覺得好煩擾。難得Loss兄有風度回應。比如另一個case,毒男迷戀一個女人可以,但已知她同時在服侍緊至少兩個男人,還真想要爭奪她?我覺得好冇可能。我無品講一句,要個公廁來做乜。根本成件事目的係有人曲線鬧晒全版做好,買股票的網友做白癡。幸好有TC兄帝國反擊戰!

見到個主版變成咁好難過。

幪面馬仔
幪面馬仔 2015/12/11 23:13:06 回覆

亨仁  真係準到好得人驚!!

Persie
Persie 2015/12/10 06:34:02 回覆

Yeah 3-0 by Giroud's hat trick, great game, great performance!

Persie
Persie 2015/11/30 02:44:01 回覆

番茄,說起退休我都前路茫茫。一個月洗兩萬蚊好易,但退休後要每月搵兩三萬來使原來很難呢。

真係要換層好好地的樓,70歲時開始玩逆按揭才掂。

Persie
Persie 2015/11/30 02:41:33 回覆

又失分了,又走回舊路。

 

一個接一個傷將令成績停滯不前。 今場失分又令我們失去了登上次席的機會,但這不是最重要,折損了高斯尼,山齊士兩名主將才是最大惡耗,令我們前路茫茫。

蕃茄
蕃茄 2015/11/29 15:13:58 回覆

我個月供股票組合內, 都有買長建, 但長建息率得3厘, 不太高. 靠佢將來收息退休用就唔多夠使.

阿仙奴近年一到年尾就出現傷兵潮, 雲加季初又唔買人, 真激死.

11月尾都成22,3度, 期待巳久的秋,冬天, 你地幾時至肯出現?

 

Persie
Persie 2015/11/27 12:41:14 回覆

煥然壹居的申請惹來好多負評。

我只想講一句,如果政府認真調查下公屋,會發現有好多隱形富豪仍佔住間公屋,我都識唔少,仲衰過煥然壹居多多聲。有人可以幫助兩個兒子置業,之後自己把公屋換了居屋,現在升值了幾百萬,冇人理,勁!

慳妹
慳妹 2015/11/25 21:16:41 回覆

葉子楣好有壓迫感 {#icons_cat10}

李聯廣
李聯廣 2015/11/25 13:59:27 回覆

Persie, 我都相信下跌只係短期,其實若真係大跌反而可以買多d,不過我始終認為公用股類只需買一隻長建。

Persie
Persie 2015/11/25 10:55:41 回覆

聯廣,合併不成,電能大跌!不過我相信只係暫時性。

Persie
Persie 2015/11/25 10:49:31 回覆

聯廣,我相信喜歡古惑仔系列的朋友不會忘記細細粒係點死的,真係好令人傷感。到後來見黎姿去古惑仔演唱會鄭伊健好激動,我相信他們拍戲時係有建立起友情的。細細粒的賣點不是愛美神而係一個說話漏口的傻大姐,個角色幾得意。當然黎姿做愛美神都係靚而不俗套,不下流的。

葉子楣這些愛美神我好驚,唔識欣賞。大家熱捧的舒淇,拍過很多低俗的三級片,令我無法洗她底,我不會去看她的電影。湯唯都拍過脫衣的三級片,但不是色情的電影,所以我幾欣賞湯唯的。

李聯廣
李聯廣 2015/11/25 08:33:39 回覆

你地鍾意「細細粒」定係「愛美神」先?

Persie
Persie 2015/11/25 06:08:56 回覆

FT Arsenal 3-0 Zagreb. Ozil and Sanche are brilliant. Not Giroud's day today. Next time we have to beat Olym by at least two goals at their stadium.

Coquelin out for 2 months with a damaged ligament. 為了上次對WBA那個攔截受傷,不值!

Persie
Persie 2015/11/25 04:38:17 回覆

HT 2-0,Bayern 3-0

Don't screw up boys!

幪面馬仔
幪面馬仔 2015/11/23 23:32:46 回覆

細細粒,永遠只得黎姿一個 {#iconb_272} {#iconb_272} {#iconb_272} {#iconb_272}

Persie
Persie 2015/11/23 23:24:00 回覆

主席,我同浪子的細細粒,永遠只得黎姿一個,其他都係冒牌!

Persie
Persie 2015/11/23 10:53:52 回覆

聯廣,謝謝你幫我記住D股票。$47.50的#823我在六月沽晒啦,共4手,價息都收到,我現在係會在除息前賣,反正條數計返係一樣,可能更佳。

我現在的貨係$44.65買的,只可惜$41時沒法克服「恐懼」,我當時買了#405,到現時的升幅少過#823好多,不過係我的退休基金,但求穩陣而#405令我安心。不過你的提議很好,我可以沽出#823,到美國加息時再買入。

原來明天除淨,難怪炒起左。

Persie
Persie 2015/11/22 01:14:27 回覆

輸波可以有萬個理由,但這樣「無厘頭」去換人,去換戰術,去輸一場永不應該輸的波,係好難頂。

行得很順的路,這樣無厘頭被打斷,大損士氣。

如果高基連係咁牽一髮動全身,冇理由唔好好找一個替補。

李聯廣
李聯廣 2015/11/21 14:17:39 回覆

電能股價受壓    合併反現曙光

換股重現溢價    電能股東通過添誘因

  

Persie, #8234個月高,你最後果注好似係@$47#823通常上到高位梗回番一段時間,若再上我會沽出最後入果注,然後等低d再買番。#66都係一樣情況,不過我d #66係好早期買入,唔想出出入入。

慳妹
慳妹 2015/11/19 20:54:33 回覆

還有一個我喜歡的女藝員,大家一定估唔到..........  細細粒陳嘉佳,佢雖然體型比較大,但我又係好喜歡佢嘅笑容。

瀏覽更多回應 正在載入...
user

已關注

最新回應

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/12

有緣人

{#iconb_282}

李聯廣
李聯廣 2024/02/12

恭喜發財!

有緣人也在此祝各位龍年行好運, 身體健康,萬事如意!

幪面馬仔
幪面馬仔 2024/02/11

{#iconb_210}

有緣看見的,

身體健康

幪面馬仔
幪面馬仔 2023/12/20

又到聖誕,又到聖誕

{#iconb_259}

來年大家,開開心心。