同居室友結婚了…

2015/10/12 21:44:33 網誌分類: 親情
12 Oct

先旨聲明,呢篇唔係一篇關於HeHe嘅post,千祈唔好誤會。

事緣係每逢10月11月結婚旺季,不論同你熟唔熟,總會有好多朋友怒放紅色炸彈

紅色炸彈

今次係10年前讀大學時曾經同居左3年嘅舊朋友,我地就暫時叫佢做HeHe先。

點解叫佢舊朋友?因為畢左業都冇咩點聯絡。點解會冇咩點聯絡?因為生活左3年,真係唔多習慣佢嘅生活習性。

 

基本上佢份人都好整潔,唯獨是食野比較嗱喳,食到週圍都係。我講緊嘅唔係一般食物,而係…

女人。

HeHe本人其貌不揚,但為人精靈多計,口甜舌滑,加上煮藝精湛,水電電腦無一不曉,因此身邊不乏美女相伴,係宿舍橫行無忌,食女無數,有之美譽。

其實為唔為食就真係唔關我事,但攪到入我房就真係唔係幾好囉。

同居慘痛經歷

記得有一次,一大清早俾d咦咦嗡嗡聲嘈醒左。初時以為有蚊,原來係下格床訓左兩個人,係度卿卿我我,不亦樂乎。

“哎唷~我個膊頭好攰呀~你幫我按摩下啦~”“咦~我做咩無拿拿幫你按摩呀?”“我煮早餐你食好冇?想食咩?”“我要食腸仔蛋”“但我幫你整緊部notebook冇手食喎,你要餵我架喎~”“咦~好衰架你~”“唔係呢度呀~落d落d~係呀~好舒服呀~”

當年瞓係上格床嘅小弟,真係陷於兩難局面。落床走又尷尬,唔落床走又難受。

俾著係你,你會點做?

 

自以為機智嘅我,想出一個辦法,就係不斷轉身,試圖製造瞓醒預警,好讓樓下知情識趣,知難而退。可惜事與願違,情況每況愈下。

“其實會唔會噪醒你roommate架?” “殊… 細聲d就得架喇,上面條友成日轉身好懶瞓架”

 

到最後點拆我都唔係好記得左… 一句講哂,下格偷食,上格當災。

宿舍室友

有一次仲離譜,話說小弟上足一日堂,返到宿舍見HeHe唔係房,諗住恰一恰,點知驚見…

我張床濕濕地,仲有幾條疑似女性頭髮係床上面,有長有短… 有直有曲…

 

果一刻我呆左,玩到上人地張上格床,當時嘅感受真係筆墨都難以形容。

那些年,就是如此荒唐。

 

咁多年冇見,唔知HeHe個老婆又係咪當年其中一個呢?

Anyway,結婚一生人一次,佢餐酒我一定會俾面出席。除左會照做人情之外,我仲諗到一件小禮物送俾佢。

就係呢個為食手指套。

點解要送呢個為食手指套?

 到時上到台影完相,一定要真心恭喜一下呢位舊朋友。

“恭喜哂!大個仔喇HeHe,結左婚就唔好再咁為食喇!真係要食,唔該食得衛生少少,帶番個為食手指套。”
回應 (0)
我要發表
user