參選最低要求

2015/10/14 08:20:56 網誌分類: 政治
14 Oct

黃之鋒提出司法覆核,要求將參選年齡降至18歲。他預計,法庭要用至少兩個月時間考慮是否接納申請,即使接納,亦需要多6至9月個月時間才能有結果。 他說,屆時即使司法覆核得直,他考慮參選立法會,最終亦未必趕得及。(咁咪又再司法覆核,降低參選特首年齡限制,就晒你咯,好未?反正都係拎納稅人錢嚟較飛!仲有個恨做特首恨到發燒嘅港姐喎,何解唔順便要求降低參選特首年齡至廿幾對呢?)

納稅人有冇權say NO先?

20151015-Joshua-02

黃之鋒表示,即使司法覆核失敗,亦希望令到更多21至29歲的人能夠參選。他說,在等待司法覆核結果的過程中,希望能醞釀社會對參選門檻及議會年輕化的關注。他又說,提出司法覆核對18至20歲的年輕人有正面幫助,每個階層人士都希望有聲音能代表他們發聲。(人便是人,18歲是人,8歲亦是人!咁不如取消年齡限制,將更多小學雞意見帶入議會吖)

另外,政務司司長林鄭月娥表示,事件可能已進入司法程序,她不想表達政府立場。她又指,過往一段長時間討論民主進程和制度時,沒有聽到強烈訴求要將參選年齡由21歲降至18歲。假如要就法例進行修訂,會很緊逼。 

--------------------------

據我所知,投考警員與督察,除了學歷要求不同外,年齡亦有所不同。何解投考督察年齡要高一點?有腦嘅都明啦!冇腦嘅、點講都唔會明,同佢地講咪嘥氣!

計我話:參選唯一要求---要有個「人」樣!

唔好以為好簡單,呢樣嘢都考起好多人架!

果隻嘢,橫睇、掂睇、倒轉嚟睇、真係反轉反轉、再反轉都唔係一個「人」樣!

淨係呢樣嘢都考起好多人。

雖然我個「哎呀大仔」好抗拒我將果隻嘢形容係一隻鼠樣(因為阿仔屬鼠),但係雖知道「米奇老鼠」同「坑渠老鼠」、「過街老鼠」就有天壤之別--- 大家認為佢屬於邊種鼠吖?

仲有喎!著起西裝唔似大人,等同我地中國人(佢唔算中國人)所講:著起龍袍唔似太子,咁點選佢呀!行出嚟有辱「港體」喎!

咁係咪持靚行兇便可?又或者持高學歷便可?

唉!最緊要有品啫----教授又如何?港姐又如何?大學生又如何?九優生又如何?

認賊作父、唔當自己係中國人嘅,要來何用?

回應 (6)
我要發表
2015/10/17 09:17:15 回覆

係囉,以前几歲都可以登基做皇帝咯。甘俾佢做特首,俾埋佢契爺攝政好吾好?

383383
383383 2015/10/17 06:15:08 回覆

不如,一律八歲已可以參選,好嗎?

為何要剝奪十八歲以下人士的參選、被選、當選權?

再唔係,一出世就有參選、被選、當選權,好嗎?人人生而平等嘛!

2015/10/15 19:43:09 回覆

參加「狗展」啦!

2015/10/15 13:07:11 回覆

我考慮入稟申請司法覆核,因為我想做特首!

2015/10/14 21:22:18 回覆

收左錢做漢奸。離開香港就冇價值!

2015/10/14 16:57:47 回覆

咁鍾意選...去美國選最啱啦! 嗰位陳先生...去牛津,哈佛做副校咪得囉...做咩梗係要在香港選?要在香港做?班人都唔係中國人....

user