愛回家:快回家!

2015/10/17 10:21:30 網誌分類: 影視
17 Oct

內地睇唔倒「頭條網」,所以在上海工作嘅姪女每次回港,都會追看番我寫嘅網誌。

上月尾佢回港,一邊重溫我的頭條網誌,邊問:「你仲係咁勤力,天天寫?」

我:「係呀!依家當佢好似份工咁(唉!做義工)。不過,每天搵題材唔容易架,你有咩嘢好建議?」

姪女:「寫(愛回家)啦!」

我:「吓!寫左好多次咯喎,仲有咩嘢好寫。」

姪女:「「叫佢快啲回家啦!」

我:「舊果輯都唔好睇啦!當時你又話幾好,因為得閒睇吓、唔得閒又唔睇都冇損失!」

姪女:「但係依家果輯太過唔掂啦!張繼聰同黃翠如!」

我:「佢地都走左啦!不過唔知會唔會返頭(哎呀!原來呢兩個字唔可以隨便講架,會出事架)啫。張繼聰個樣真係唔得,但係佢有演技呢樣嘢係唔可以否認嘅!佢係好嘅綠葉,但係做男一又真係.....總好過佢隔離果個,除左有後台之外,既冇樣、又冇演技吖!」

姪女:「係囉!果套(收規華)幾難頂呀。」

我:「冇法啦!聞說高層要捧佢做視帝。」

姪女:「依家套(愛回家),得麥包同果兩個耆英嘅片段稍為有啲嘢睇咋!成日講兩個傻仔爭女同個一個廢過廢物嘅細佬,睇到人都癲!」

我:「麥包戲好都冇用!編劇編埋啲天馬行空嘅情節,真係英雄無用武之地。」

姪女:「果套(張保仔)夠死啦!男一女一演技浮誇到死。」

我:「你都知我每次見倒果位港姐,都會諗起「愛登士家庭」(唔係我講架,上星期與舊同事晚飯講起,我一提大家都諗倒我講緊邊個)。嘩!真係恕我冇呢啲審美眼光,佢眼同口大到與塊面根本唔成比例;偶然佢登吓眼,我就想起Halloween就到!雖然話睇劇唔好駁劇,但係劇情描述到:

一. 平板電腦/手提電話俾海水浸過,依然用得番,幾咁神奇;

二. 平板電腦,唔駛叉電!啲電用之不盡(將來會唔會就唔知);

三. 警察短槍浸完咸水,用得倒之餘、仲係冇生锈添;

四. 警察短槍可以連發八粒子彈;

五. 張保仔背部正中中箭,一覺醒來便咩嘢事都冇!

係咪虧佢寫得出呢?黃娣妹嘅角色睇落傻更更,仲要張保仔同十一貝勒哽左佢,真係難為佢地!

喂!又叉遠左啦。講緊「快回家」呀!係喎,唔該你地快啲番屋企,學識左點做人先返嚟啦!唔好教壞晒啲年青人------------咩呢套唔係寫實劇嚟咩?你Out啦,可能呢啲就係現今年青人嘅真表現嚟!

 

回應 (1)
我要發表
2015/10/17 17:04:46 回覆

我睇大陸劇,劇情真的的寫實,很生活化,窮人不會住豪宅!最起碼的是演員演得自由,不浮誇,喜劇就浮誇得好笑!

user