區議會選舉:我點選?二

2015/10/21 07:12:51 網誌分類: 政治
21 Oct

早兩日講過,響區議會選舉,投票我會用「抽除法」,將最唔想選嘅候選人一一抽出!

首先要抽除嘅,更係罪大惡極嘅大鱷啦!

古語有云:寧生敗家子,莫生蠢鈍兒!但係用我嘅抽除法,我會話:寧揀蠢鈍兒,莫選敗家子!

何解?選個蠢嘅,佢幫唔倒我啫,亦唔識得害我吖!但係選個敗家子.....

佢不但會攪到我亡家、甚至亡國喎!又何解?

啱啱「無線收費電視」播緊套「紅高粱」,裡面講到一班土匪,雖然慣左打家劫舍,但一旦日本人入侵,要將佢地收編;佢地寧願冒死抵抗、亦不願做走狗---自己人打自己人!

偏偏香港便出現了離奇怪誕的現象,越係讀書人、越係冇名節,甘於當外國走狗!呢啲人先至最恐怖。

十多年前我學氣功。當時師傅要先面試,才決定收唔收我呢個徒弟。聽落係咪有點奇怪?有學費交就得啦!

我當時問師傅:何解要面試?那些人你唔教?

據佢講:某些人因身體一些問題,練氣功時有機會走火入魔者,不教!合理吖。

另一些心術不正者,不教!因為練左氣功,人會變得更聰明!心術不正者,越是聰明,越是壞事做盡!

所以,收得「黑金」嘅,無論係個黨、或者黨員,一於唔選!

我講嘅「黑金」,當然唔係一千幾百咁少嘅捐獻啦!最少都幾十萬、甚至係幾百萬啦。

請問:你有付出過咩嘢?佢同你又有咩嘢親?外國人要大拿拿咁俾筆錢你洗?如果佢淨係收外國人錢(當係打份工)都冇咁衰,衰就衰在佢地收兩家茶禮(立法會果份都唔少架)仲要攪亂檔!

雖然呢班大鱷甚少參與區議會選舉,正所謂大雞唔食細米!兩萬蚊對剛畢業嘅人嚟講就冇得彈啫,對於食開大茶飯嘅佢地嚟講....

即使如此,佢地亦會派黨員參選區議會。一旦勝出,便會成為呢班人來年立法會選舉嘅樁腳,所以不容忽視!我咁聰明,目光一定會放遠啲。

今日結論:收過外國(死肥佬)「黑金」嘅黨/黨員,一於唔選!

回應 (0)
我要發表
user